Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@15:42:22 GMT

موج پنجم کرونا در جاده سرازیری

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۷۵۸

موج پنجم کرونا در جاده سرازیری

دبیر کارگروه مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک هفته اخیر آمار ترخیصی ها و بهبود یافتگان کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی در حال افزایش است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر انجیدنی  افزود: ۴۳۲ نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه هزار و  ۲۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۶۷۰ نفر از این تعداد در بخشهای مراقبت های ویژه تحت معالجه قرار دارند.
دبیر کارگروه مراقبت و درمان بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه طی یک هفته اخیر آمار ترخیصی ها و بهبود یافتگان کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی در حال افزایش است.
انجیدنی از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از دورهمی ها و شرکت در اجتماعات برای  پیشگیری از کرونا پرهیز کنند.
انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موج پنجم کرونا مشهد دورهمی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد