Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه " تهرانگرد" این هفته پنجشنبه 11 شهریور ساعت ۲۰ با هدف معرفی انستیتو پاستورایران از قاب شبکه پنج تماشایی می شود و مخاطبان را با تاریخچه این موسسه تحقیقاتی ، تولیدی، خدماتی و آموزشی آشنا می کند.

به گزارش برنا ؛ عوامل تولید برنامه" تهرانگرد "با حضور در انستیتو پاستور ایران گزارشی کامل از روزهای اولیه تاسیس این موسسه تا ماجرای محلول های پنی سیلین در فلاسک های یخ  را تقدیم نگاه بینندگان خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بررسی امکانات ورزشگاه تختی تهران در رشته‌های تنیس، فوتبال و بدمینتون بخش دیگری از تهرانگرد این هفته است.

همچنین برنامه تهرانگرد، به موزه «گوهر و آرایه‌های ادبی» رفته است و  از ساخت جواهرات در دوران هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان مستندی تهیه کرده است و در بخش هنری حامد دولت مرادی رویدادهای هنری تهران را مرور می نماید.

"تهرانگرد"کاری از گروه تهران و شهروندی  به تهیه کنندگی سجاد مشحون و با اجرای ساسان گلستانه پنجشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران فوتبال بدمینتون موزه دولت انستیتو شبکه پنج تهرانگرد پنی سیلین برنامه تهرانگرد پاستور ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک