Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:16:08 GMT

پادگان ابوذر دوکوهه غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۱۷۲

پادگان ابوذر دوکوهه غرب کشور

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر جلیل شاطری فرمانده تیپ ۷۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب گفت : امروزه با تاسی از فرامین حکیمانه مقام عظمای ولایت حمایت‌های فرماندهان ولایی اش با بهره گیری از طرح‌های پربرکت لبیک یا امام خامنه‌ای که باعث خلق تحول شگرفی در نزاجا شده، شاهد بازسازی، زیبا سازی اکثرپادگان‌ها و کوی سازمانی در سطح نزاجا بوده و هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر از این قائده مستثنی نبوده، حمایت‌های بی دریغ فرماندهی نزاجا بااختصاص یک هشتم از کل اعتبارات عمرانی نزاجا به تیپ ۷۱ به این حوزه وکارکنان خدوم و زحمتکش خود، انسجام، همدلی، کارجهادی عمل انقلابی و رفع کهنگی از چهره سازمان و کوی سازمان کرد.

او افزود: گازکشی کل کوی سازمانی که در طول ۱۶ ماه با ۴۶۵ کنتور انشعاب گاز مستقل، رنگ آمیزی و رفع چهره کهنگی از تعداد ۲۳ بلوک کوی سازمانی به متراژ ۱۰۳ هزار متر مربع، جدول کاری و رنگ آمیزی در سطح کوی سازمانی با کارگزاری ۱۱ کیلومتر جدول خریداری شده از کاویان بتن غرب کرمانشاه به مدت پنج ماه و ۱۵ روز، احداث و بازسازی سه بلوک ۲۰ واحدی به صورت ۱۰۰درصد در مدت ۲۲ ماه، احداث یک باب بازارچه به مساحت ۲۰۰ مترمربع، تعمیر و بازسازی دو طبقه از یک مهمانسرای مجردی در ۳۶واحد به مدت ۸ ماه، ساخت بک باب استخر به مساحت یک هزار و ۲۹۷مترمربع که اکنون ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد، احداث خبازخانه به مساحت ۲۰۰ مترمربع با خرید یک دستگاه تکنوپخت، احداث پارک شادی با وسایل مناسب با مساحت ۲ هکتار، تعمیر و بازسازی کوی سازمانی، از اقدام‌های انجام شده است.

امیر سرتیپ شاطری افزود: پادگان ابوذر در منطقه در سطح یگان‌ها مقام اول را داشته و در اورهال زرهی ۸۳ درصد تانک نفربر به قطع کردیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران پادگان ارتش پادگان نظامی پادگان ابوذر کوی سازمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد