Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به آمار شکست‌ناپذیری تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی، پس از شکست سال ۲۰۱۲ مقابل ازبکستان اشاره کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 فردا (پنجشنبه)، در نخستین روز از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و در ورزشگاه آزادی، مقابل تیم ملی سوریه صف‌آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخصوص این بازی نوشت: ایران تلاش می‌کند روند شکست‌ناپذیر خود را در ورزشگاه آزادی از روز نخست حفظ کند. بازگشت به یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های فوتبال آسیا برای اولین بار از اکتبر سال 2019، به تیم ملی ایران این شانس را می‌دهد تا رکورد شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های رسمی را که از سال 2012 پابرجا مانده، ادامه دهد. کره جنوبی، ازبکستان، چین و قطر، ورزشگاه آزادی را در دور پایانی جام جهانی 2018 با شکست ترک کردند و سوریه، تنها تیمی بود که با تساوی 2-2، از شکست مقابل ایرانِ از پیش صعود کرده فرار کرد.

ایران به ندرت از زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در خانه خود بازی کرده و این موضوع، شرایط ایران را مقابل سوریه تقویت خواهد کرد. اسکوچیچ زمانی هدایت ایران را بر عهده گرفت که امیدهای این تیم برای صعود به جام جهانی، پس از شکست مقابل بحرین و عراق بحرانی شد، اما او کشتی تیم ملی را آرام کرد و ایران به چهار پیروزی متوالی رسید تا به‌عنوان صدرنشین، راهی دور پایانی شود.

مهاجرانی: بازی با سوریه مثل یک سکوی پرتاب است

ایران یکی از هیجان‌انگیزترین ترکیب‌های توانای هجومی آسیا را در اختیار دارند و سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش، برخی از اسامی بزرگ تیم اسکوچیچ هستند. بازیکنانی که شروع درخشانی در تیم‌های خود داشتند و در هفته‌های ابتدایی، 10 گل به ثمر رساندند.

در حالی که بیشتر تمرکزها روی تیم پُرستاره ایران است، سوریه به امید برداشتن گامی فراتر از صعود به‌یادماندنی به دور پلی‌آف جام جهانی 2018 به تهران آمده‌اند. این کار با غیبت عمر السومه مهاجم الاهلی که هر دو بازی نخست را به دلیل مصدومیت از دست داده، دشوار به نظر می‌رسد. با این حال بهترین بازیکن سال 2017 آسیا یعنی عمر خربین برای اولین بار در دو سال گذشته، به تیم ملی سوریه بازگشته که تقویت بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود.

نزار محروس پس از هدایت تیم ملی سوریه در سال های 2004 و 2011، برای سومین مرتبه هدایت این تیم را پذیرفته است. با وجود تساوی 2-2 مقابل ایران در تقابل چهار سال پیش، آمار سوریه مقابل ایران نشان می‌دهد آنها کار سختی در پیش دارند. عقاب‌های قاسیون تنها یک بار در 28 بازی قبلی خود مقابل ایران پیروز شده‌اند که این بُرد به سال 1973 برمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی تیم ملی سوریه جام جهانی قطر تیم ملی تیم ملی سوریه ورزشگاه آزادی مقابل ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس