Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران روز پنج شنبه به مصاف تیم ملی سوریه می رود تا اولین بازی خود در دور جدید رقابت های مقدماتی جام جهانی را را برگزار کند. با توجه به این که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران به ویروس کرونا مبتلا شد و وحید هاشمیان نیز در تمرینات تیم حضور نداشت، بازیکنان تیم ملی بدون سرمربی و دستیارش تمرین کردند و با توجه به این که لژیونرها هم دیر تر به تیم اضافه شدند بعید است ما شاهد تغییر آنچنانی در ساختار تیم ملی برای بازی های پیش رو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صحبت در مورد ارزش جلسات تمرینی مفصل است و متاسفانه ما در فوتبالمان خیلی از جایگاه این ارزش آگاه نیستیم، البته جریاناتی که در فدراسیون فوتبال می گذرد و تفکری که بر این تشکیلات حاکم است هم خیلی علاقه ای به این ارزش و این جایگاه ندارد!

تیم ملی ایران در تمامی دیدار های دوستانه و رسمی زیر نظر دراگان اسکوچیچ تنها در یک بازی با سیستم ۳ دفاعه بازی کرد و در بازی های بعدی با سیستم ۴ دفاعه به میدان رفته است و حالا هم این بازی ها از آن جایی که از رسمیت و اهمیت خاصی برای فوتبال ایران برخوردار است، تیم ملی با همان ترکیبی که با آن در بحرین تمام تیم ها را شکست داد به میدان می رود و به این ترکیب اسما برنده دست نمی زند…

دو سیستم ۲-۴-۴ و ۱-۳-۲-۴ از مورد علاقه ترین سیستم های اسکوچیچ در طول بازی هایی بوده که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته است و طبق پیش بینی ها تیم ملی به احتمال زیاد با یکی از این دو سیستم مقابل سوریه به میدان می رود. تمام احتمالاتی هم که در پست های مختلف در نظر گرفته ایم مربوط به زمانی می شود که تیم ملی به صورت جدی به دنبال پیروزی باشد و به فکر صلح نباشد… دروازه بان

تکلیف این پست سال هاست در بازی های مهم مشخص بوده و علیرضا بیرانوند حتی اگر بازی های باشگاهی خوبی در مقطع زمانی خاص نداشته باشد، باز هم در بازی های حساس درون قفس توری تیم ملی ایران می ایستد. با این تفاسیر احتمال کمی وجود دارد که تیم ملی در این پست دستخوش تغییرات شود. دفاع

با توجه به این که مرتضی پورعلی گنجی رباط پاره کرده، به احتمال زیاد اسکوچیچ با استفاده از زوج کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده تیمش را راهی میدان کند. پس از این دو بازیکن عارف آغاسی و سیاوش یزدانی نیمکت نشین های تیم ملی هستند که در صورت نیاز به ترکیب تزریق می شوند. دفاع کناری

با توجه به این که تیم ملی ایران در پست دفاع راست دارای حواشی زیادی است و دعوت نشدن رامین رضاییان و وریا غفوری دردسر بزرگی برای اسکوچیچ در این پست ایجاد کرده، به احتمال زیاد باز هم صادق محرمی در این پست به میدان می رود و جعفر سلمانی نیز گزینه آلترناتیو این بازیکن است. در آنسوی زمین و جناح مخالف با توجه به این که اسکوچیچ خیلی علاقه ای به بازی دادن میلاد محمدی نشان نداده و وحید امیری هم بازی های خوبی را در این پست برای تیم هایش ارائه می دهد، به احتمال بالا امیری به عنوان یار فیکس در این پست بازی می کند. تعداد لژیونرهای تیم ملی بالا است و اسکوچیچ حتی برای برقراری توزان بین بازیکنان لیگ و لژیونر ها هم که شده وحید امیری که یکی از بهترین بازیکنان لیگ است را بازی می دهد. هافبک

اسکوچیچ برای انتخاب بازیکن در این پست دست بازتری دارد. او کارش را در ایران با استفاده از دابل پیوت احمد نوراللهی و احسان حاج صفی آغاز کرد و حالا که احسان مصدوم است، به احتمال بالا سعید عزت اللهی را کنار نوراللهی به میدان می فرستد.

سامان قدوس هم بازیکنی است که می تواند به عنوان یار تعویضی در این پست برای تیم ملی بازی کند. برای پست هافبک هجومی نیز علی قلی زاده محتمل ترین گزینه برای بازی است.

برای بازیکنان هجومی کناری نیز اسکوچیچ چه بخواهد با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند و چه با ۲-۴-۴ به دو بازیکن وینگر نیاز دارد. اگر سیستم تیم ۲-۴-۴ باشد، به احتمال زیاد قلی زاده کنار ترابی یا جهانبخش در این پست به کار گرفته می شود اما در حالت دیگر، اگر قرار به چیدمان سه نفره باشد، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش محتمل ترین گزینه ها برای بازی در راست و چپ زمین هستند و قلی زاده در مرکز قرار می گیرد. مهاجمان

برای این پست تیم ملی انتخاب های خوبی وجود دارد که قطعا یکی از این انتخاب ها مهدی طارمی است البته این احتمال وجود دارد اگر تیم با سیستم تک مهاجمه بازی کند در پست وینگر یا پشت مهاجم برای تیم بازی کند و در صورت بازی با دو مهاجم نیز به احتمال بالا با کریم انصاری فرد زوج خط حمله تیم ملی را تشکیل دهند. در غیاب سردار آزمون که به دلیل محرومیت بازی با سوریه را از دست داده، کریم انصاری فر صاحب شانس بازی می شود که با توجه به غیبت احسان حاج صفی، بازوبند هم به کریم می رسد.

  ترکیب دروازه بان: علیرضا بیرانوند دفاع: صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و وحید امیری هافبک: سعید عزت الهی و احمد نورالهی وینگر ها و مهره پشت مهاجم: علی قلی زاده، مهدی ترابی یا علیرضا جهانبخش (این پست بستگی به سیستم با دو مهاجم یا یک مهاجم دارد) مهاجم: مهدی طارمی و کریم انصاری فرد (در صورت بازی با سیستم ۱-۳-۲-۴ طارمی در پست پشت مهاجم یا وینگر هم می تواند بازی کند)

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احتمال زیاد تیم ملی ایران برای بازی قلی زاده بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان