Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: صبح امروز سارق مسلحی که قصد سرقت از یک مغازه طلافروشی را در محدوده کلانتری ۱۰۷ فلسطین داشت با هوشیاری صاحب مغازه و رعایت موارد ایمنی، پس از آن‌که موفق به سرقت نشد بلافاصله از محل حادثه متواری شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم به بهانه خرید طلا و سکه وارد مغازه شده و با تهدید تفنگ ساچمه‌ای قصد سرقت داشت، ادامه داد: متهم که با یک دستگاه خودروی سواری کوئیک از گریخته بود با اقدامات سریع پلیسی، شناسایی و کمتر از سه ساعت در مخفیگاهش بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر از متهم سلاحی که متهم با آن مالک مغازه را تهدید کرده بود، کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین انتقال یافت و پرونده در جریان قضائی قرار گرفت.

جاعلان الکل تقلبی به جای الکل‌های اصیل، بازداشت شدند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: چهاردهم اسفند سال گذشته خانم جوانی که مالک شرکتی در زمینه تولید الکل بود به پلیس مراجعه کرد و اظهار کرد حدود هشت ماه قبل، شخصی به نام بهروز به شرکتم مراجعه و خود را مأمور خرید مجتمع تجاری معرفی کرد و بعد از آن به مدت هشت ماه، هر ماه حدوداً ۴۰ لیتر برای مرکز تجاری الکل ضد عفونی کننده خریداری کرد.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور افزود: اما بعد از مدتی، مدیریت مجتمع تجاری با من تماس گرفت و مدعی شد با توجه به قیمت بالای الکلی که برای آن‌ها فاکتور کرده‌ام، محصول از کیفیت پایین برخوردار است و باعث آسیب جدی به پوست کارکنان این مرکز تجاری شده است. در صورتی که الکل‌های تولیدی شرکت مشکلی ندارد و تصور می‌کنم در این میان اتفاقی رخ داده باشد.

وی ادامه داد: با شکایت رئیس شرکت، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی نمونه‌ای از الکل ارائه شده به مجتمع تجاری را به آزمایشگاه سازمان غذا و دارو ارسال و مشخص شد ترکیبات الکل مواد غیر استاندارد، سمی و حاوی بیش از ۷۰ درصد متانول که بسیار ارزانتر از اتانول است، است.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس پایتخت با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مامور خرید شرکت با همکاری شوهر خواهر خود اقدام به جعل مدارک و فاکتورهای خرید و توزیع الکی تقلبی به جای الکل اصلی پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: با مشخص شدن این موضوع و کشف حقیقت در نهایت با دستور بازپرس پرونده، هر ۲ متهم دستگیر و به جرم خود معترف شدند و با صدور قرار وثیقه به زندان منتقل شدند.

محموله داروی ۵۰۰ میلیون تومانی قاچاق به مقصد نرسید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش داروهای قاچاق مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی ادامه داد: ماموران مطلع شدند متهم با دلالی و خرید و فروش انواع دارو، آن‌ها را خارج از شبکه توزیع به بیماران به قیمت گزاف عرضه می‌کند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابزار داشت: مراقبتکهای ویژه پلیسی ادامه تا اینکه متهم هنگامی که در حال دریافت یک کارتن حاوی دارو در پایانه جنوب بود، دستگیر شد.

به گفته وی، در بررسی‌های بیشتر ۹۶۰ عدد داروی قاچاق کشف و کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

خرید و فروش موتورهای سرقتی در پوشش موتورهای مزایده‌ای

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: چندی قبل کارآگاهان گشت اداره هفتم پلیس آگاهی تهران در حال گشت زنی به موتورسیکلت آپاچی بدون پلاک مشکوک و پس از توقیف موتور در بررسی شماره شاسی موتور متوجه دستکوب بودن شماره شاسی موتورسیکلت شدند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: موتورسیکلت، همراه راننده آن برای تحقیق به پلیس آگاهی تهران منتقل شدند و کارآگاهان پس از کشف شماره پلاک موتورسیکلت دریافتند که این موتور در دوم تیر ماه امسال به سرقت رفته است.

وی ابراز داشت: در ادامه مرد جوان مورد تحقیق قرار گرفت تا مشخص شد موتور را در یک مزایده از مردی به نام منصور خریداری کرده است.

نجفی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه منصور، او را در زمانی که سوار بر موتور آپاچی بود که کارآگاهان در بررسی موتور منصور نیز پی به دستکوب بودن شماره شاسی موتور شدند و مشخص شد این موتور نیز روز هشت مرداد ماه امسال به سرقت رفته است، دستگیر کردند.

وی بیان داشت: منصور در تحقیقات عنوان کرد سه موتورسیکلت از طریق سایت دیوار از مردی ناشناس که تنها شماره تلفنی با وی در تماس بوده در مزایده ای در شهرستان قرچک خریداری کرده است و از سرقتی بودن آن‌ها اطلاعی نداشته است.

نجفی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه مرد ناشناس که در سایت دیوار موتورسیکلت فروشی را آگهی کرده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را در شهرستان قرچک در حالی که قصدفروش یک دستگاه موتورسیکلتی سرقتی داشت، بازداشت کردند.

به گفته وی، کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

برچسب‌ها سرقت سلاح گرم کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت سلاح گرم کالای قاچاق سرقت سلاح گرم کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ پلیس آگاهی تهران تهران بزرگ مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد