Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:39:34 GMT

مراسم پایان دوره تکاوران در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۷۸۳

مراسم پایان دوره تکاوران در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن خون دوره ۱۱۵ تکاور و کوهستانی شهید مدافع حرم سروان حسین همتی با حضور امیر سرتیپ دوم وحید دانش جانشین دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا، حجت‌الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان و مسئولین استانی در کمیته تکاور و کوهستانی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امیر سرتیپ دوم دانش جانشین دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا در سخنانی با تقدیر از اساتید، دانشجویان و برگزار کنندگان این دوره گفت: تکاوران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با طی دوره‌های بسیار سخت تکاوری و کوهستان خود را برای هر نوع دفاع و رزم در سخت‌ترین شرایط آماده می‌کنند و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پاک خود موجب امید و غرور و سرافرازی میهن و نظام و ولایت و مردم شریف ایران اسلامی خواهند بود.

دانشجویان دوره تکاور، در پایان دوره‌های آموزشی سخت و طاقت فرسا، در نبردی تن به تن و به رسم پهلوانی، مهارت و توانمندی‌های خود را در میدان رزم به نمایش می‌گذارند که این نبرد به «جشن خون» موسوم است.

کد خبر 5294746

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه افسری امام علی ع نیروی زمینی ارتش شیراز ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی واکسیناسیون تالاب انزلی عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر مدرسه علمیه خان شیراز و نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مدرسه علمیه خان شیراز ضمن برشمردن فضیلت‌های آن امام همام در سخنانی به شکرگزاری از نعمات الهی اشاره کرد و افزود: همه نعمت‌ها و بلا‌هایی که برای بشر رخ می‌دهد همه آزمایش و آزمون الهی است.
آیت اله ملک حسینی با بیان اینکه آزمایش انسان با ثروت و قدرت و گنج‌هایی که خدا به اوعطا کرده سخت‌تر است تا آزمایش شدن با فقر و تنگ دستی است گفت: شکر گزاری داده‌های خدا تنها زبانی نیست بلکه انفاق در راه خدا و دستگیری از مستمندان شرط سربلند شدن از این آزمون است.
وی گفت: هیچ راحتی و سختی برای انسان رخ نمی‌دهد مگر اینکه بستری برای آزمون الهی در مسیر آن نهاده شده باشد.
مدیر مدرسه علمیه خان شیراز افزود: هرچه برای مومن رخ دهد چه خوب و چه بد، خیر است و او را در مسیر رشد قرار می‌گیرد چرا که خدا انسان مومن را دوست دارد و گواه این ادعا این است که اولیا و انبیا بیشترین بلایا و آسیب را متحمل شدند.

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی