Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:55:41 GMT

شوکه شدن ستاره مشهور در زندان/ از VIP خبری نیست!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۳۷۹۷

شوکه شدن ستاره مشهور در زندان/ از VIP خبری نیست!

خبرورزشی –

بنژامن مندی، مدافع منچسترسیتی که به اتهام تجاوز جنسی به زندان افتاده است، طبق گزارشها از اینکه در قسمت VIP یا ویژه افراد سلبریتی در زندان قرار نگرفته است یا به خانه اش برگردانده نشده، ابراز ناراحتی کرده است.

ظاهرا به این فوتبالیست فرانسوی گفته شده بوده که در بخش ویژه زندانی در لیورپول قرار خواهد گرفت، جایی که مخصوص زندانی های آسیب پذیر است که نیاز به دور بودن از بقیه زندانی ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اتهام چهار مورد تجاوز جنسی و یک مورد آزار جنسی به دادگاه و سپس به زندان رفت.

این بازیکن ۲۷ ساله، نمی دانست که دادگاه قرار وثیقه ۷ میلیون دلاری که سند عمارت مجلل او بود را نپذیرفته و فکر می کرده که به خانه برگردانده می شود. ضمن اینکه در مورد حرف ماموران زندان که گفته اند او را به بخش وی.آی.پی خواهند برد هم دچار سوءتفاهم شده است.

روزنامه انگلیسی سان در این مورد نوشته است: «زمانی که مندی رسید، افسران به او توضیح دادند که برای حفظ امنیتش او را در یک بخش ویژه نگه خواهند داشت. اما احتمالا به این خاطر که که او فرانسوی است و زبان انگلیسی را به خوبی متوجه نمی شود، او دچار سوء تفاهم شده و فکر کرده که قرار است در بخشی مخصوص سلبریتی ها زندانی شود. اما وقتی فهمید در یک سلول عادی باید بماند بسیار ناراحت شد و تجربه بدی را پشت سر گذاشت.»

مندی دست کم تا ۲۰ شهریور در این زندان در لیورپول خواهد ماند تا دوباره در دادگاه حاضر شود. بازیکن فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ همراه با تیم ملی فرانسه، متهم است به تجاوز به سه زند که یکی از آنها زیر سن قانونی بوده است.

مکان حبس او زندان التکورس در لیورپول است که مخصوص مردان است و در سال ۱۹۹۷ به عنوان اولین زندان خصوصی در انگلیس شروع به کار کرد.

مندی که در سال ۲۰۱۷ با مبلغ حدود ۷۲ میلیون دلار به منچسترسیتی پیوست، به شدت اتهامات وارد شده به خودش را رد کرده ست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی بنجامین مندی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس