Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:04:19 GMT

سردار اشتری: درب شهادت در نیروی انتظامی باز است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۳۰۸

سردار اشتری: درب شهادت در نیروی انتظامی باز است

گروه استان‌ها-فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز هرچه روحیه ایستادگی بیشتری در مردم ما باشد، شاهد رشد کشور خواهیم بود، گفت: ‌درب شهادت در نیروی انتظامی باز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  سردار حسین اشتری امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا در استان اردبیل اظهار داشت:  شهادت  نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است و  خانواده‌های شهدا را الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خون شهدا بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت آن‌هاست، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت‌هاست و  همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:  توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی خصوصا در بین اقشار جوان بسیار ضرورت دارد تا فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند؛ که این مهم ضامن صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

513 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به بهره‌برداری رسید‌همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی با سپاه انصارالمهدی(عج) برای برگزاری کنگره شهدای ملی زنجان‌یادواره شهدای دولت در اردبیل برگزار شد

اشتری با اشاره به اینکه رسیدگی به امور خانواده های شهدا از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال خود را موظف و مکلف به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و پاسداشت جانفشانی‌های آنان می‌دانند.

وی افزود: امروز هرچه روحیه ایستادگی بیشتری در مردم ما باشد، شاهد رشد کشور خواهیم بود و درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و نیروها همواره در حال جهاد هستند، امروز نیز آرامش و امنیت ما در گروی خون این شهداست.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرماندهان ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش و خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی بازدید کردند.

دیدار امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور

آنطور که ایسنا روایت کرده، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

دیدار رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با خانواده شهید زاهدی

سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902680

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس