Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:08:09 GMT

باید به دنبال پاسداری از فرهنگ غنی دفاع مقدس باشیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۴۰۰

باید به دنبال پاسداری از فرهنگ غنی دفاع مقدس باشیم

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است.

علی رئوفی صبح امروز (۱۰ شهریورماه) در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت این دوران عنوان کرد:دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است و در این دوره استکبار جهانی با تحریک دولت وقت عراق جنگ تحمیلی هشت ساله  را با هدف شکست انقلاب نوپای اسلامی در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین مناسبت ها برای گرامیداشت یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمندگان و تکریم خانواده های معظم شهدا  است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: آغاز و پیوند دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی اثرات متقابلی دارند و هفته دفاع مقدس امسال را با سال های گذشته را متفاوت خواهد کرد.

رئوفی بیان کرد: مدافعان سلامت در شرایط بحرانی شیوع کرونا همان راه و سیره شهدا را در خدمت رسانی به مردم دنبال می کنند.

وی در همین خصوص، عنوان کرد: پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان در شرایط بحرانی کرونایی همانند رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از سلامت مردم قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به کمک های مردمی به بیمارستان ها، تصریح کرد: مردم همانند دوران دفاع مقدس که در کمک به جبهه ها پیشگام بوده اند در کمک به بیمارستان ها و بیماران  در صحنه هستند و شاهد صحنه های زیبایی از کمک های خیرخوانه مردمی همانند دفاع مقدس هستیم.

رئوفی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم روحیه و عرق دینی و مذهبی دارند و در ایام محرم و صفر به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: بهترین یاوران ستاد کرونا جامعه دینی بودند  و در این ایام با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی باعث کاهش آمار مبتلایان و بستری ها در بیمارستان ها شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل های بعدی منتقل شده است و از این فرهنگ به خوبی باید پاسداری کرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: تولید فیلم های پرمحتوا کوتاه و انتشار در فضای مجازی می تواند در گسترش و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران متعلق به همه هستند و ایجاد این حس در فضای جامعه در تکریم آنها نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: ایجاد شبهه همیشه در دستور کار دشمنان و معاندان بوده است و با بهره گیری از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس به خوبی می توان با این شبهات مقابله کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان معاون سیاسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد