Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:22:40 GMT

۱۱ مورد فوتی کرونایی در بوشهر ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۴۷۷

۱۱ مورد فوتی کرونایی در بوشهر ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۰ نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هم اکنون ۵۷۴ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که ۲۵ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: متاسفانه در بوشهر ۱۱ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که ۳ مرد ۸۶، ۶۵ و ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، فشارخون و دیابت، ۳ مرد ۸۶، ۵۲ و ۳۶ ساله بدون سابقه بیماری، ۳ زن ۷۲، ۷۱ و ۵۰ ساله با سابقه بیماری ریوی، فشارخون و دیابت و ۲ زن ۶۸ و ۲۹ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان جدید کرونا در این استان هستند.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۸ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۱ هزار و ۶۱۵ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۸۳۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بخش مراقبت های ویژه سابقه بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص و نوستالژی؛ طرح لو رفته از کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرح زیبایی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن سوم باواریایی‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به بایرن مونیخ رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن سوم آن را منتشر کند. کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 به رنگ زرد-بژ با لوگوهای قرمز روشن و نوارهای تزئینی قرمز تیره خواهد بود و همچنین در سرتاسر پیراهن لوگوی باشگاه در فصل 67-1966 دیده می‌شود. علاوه بر این، همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، آدیداس در طراحی کیت‌های 5 تیم رئال مادرید، بایرن مونیخ، یوونتوس، آرسنال و منچستریونایتد از لوگوی قدیمی و نوستالژی خود استفاده می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • خاص و نوستالژی؛ طرح لو رفته از کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 / عکس
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال