Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در خراسان شمالی مدت‌هاست بحرانی بوده اما مسئولان استان همچنان اقدام خاص و تأثیرگذار پیرامون بهبود شرایط و برون رفت از وضعیت فعلی انجام نمی‌دهند.

دبیر قرارگاه مطالبات بسیج دانشجویی خراسان شمالی ادامه داد: این بی توجهی باعث شده علی رغم اینکه بیش از دو سوم استان‌ها از قله پیک پنجم عبور کرده‌اند، خراسان شمالی همچنان روندی صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج دانشجویی پس از مطالعاتی تخصصی، طی نامه‌ای پیشنهادات و راه کارهای حل فوری مشکل را در ۱۲ بند به استانداری و سایر دستگاه‌های مربوط، اعلام کرد.

اسدی در ادامه به تشریح برخی مشکلات پرداخت و گفت: هرچند انبار ذخایر دارویی در بجنورد از سرم کافی برخوردارند، در برخی شهرستان‌ها از جمله مانه و سملقان، با کمبود عرضه‌ی سرم و سایر اقلام دارویی مواجهیم.

این فعال دانشجوی تصریح کرد: مشکل عرضه سرم به حدی است که متأسفانه مشاهده شده برخی بیماران برای دریافت سرم مجبورند اواسط نیمه شب به بجنورد آمده و سرم تهیه کنند.

وی افزود: کمبود واکسن در استان دیگر مشکل اساسی محسوب می‌شود؛ دانشگاه علوم پزشکی در دریافت واکسن تعلل داشته و طی روزهای اخیر و احتمالاً آینده، واکسن به قدر نیاز در استان نخواهد بود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: لازم است توزیع واکسن در شهرستان‌ها به صورت متوازن انجام شود تا شاهد کمبود واکسن در یک شهرستان و بلا استفاده ماندن واکسن در شهری دیگر نباشیم.

اسدی در انتها به عدم انجام وظیفه توسط بخش خصوصی در بحران کرونا اشاره داشت و گفت: کارخانجات بزرگ که از منابع استان استفاده می‌کنند، باید در چنین شرایطی باری از دوش مردم بردارند که چنین اتفاقی تاکنون رقم نخورده است.

کد خبر 5294781

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بسیج دانشجویی خراسان شمالی ویروس کرونا کمبود سرم تجهیزات پزشکی ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی واکسیناسیون تالاب انزلی عکس استانها اردبیل قزوین خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد