Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از ابتلا ۶۸۶ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد.

محمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی از موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان ۶۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده ۹۰ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۵۹۶ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

جمالیان تصریح کرد: تعداد موارد ابتلا به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۸۴۴۰۴ نفر در استان مرکزی رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش شده، افزود: تاکنون مجموعاً ۲۴۸۴ نفر بر اثر کرونا در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 518842

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ابتلا به کرونا در اراک آمار کرونا در اراک کرونا در اراک وضعیت کرونا در اراک فوت شدگان کرونا در اراک اراک ابتلا به کرونا در استان مرکزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کرونا در استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست