Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@12:00:57 GMT

دختران هندبالیست قم در اردوی مسابقات آسیایی قزاقستان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۵۶۹

دختران هندبالیست قم در اردوی مسابقات آسیایی قزاقستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دختران مستعد هندبال قم در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شدند که این تیم با حضور نخبه‌ها و استعدادهای این رده سنی از استان‌های مختلف زیر نظر کادر فنی برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌شود.

در واقع این ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران است که به میزبانی هیات هندبال استان سمنان و در شاهرود برگزار می‌شود تا تیمی قوی و مطمئن به نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا اعزام شود، اردویی که تا دوازدهم شهریور ماه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوانان ایران را خدیجه قانع سرمربی، غلام‌علی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی مربی، ندا اسدی فیزیوتراپ و مریم رضائیان به عنوان سرپرست تشکیل می‌دهند و در حالی که 21 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند، سه نفر آنها از استان قم هستند.

بازیکنان قمی دعوت شده به این اردو زهرا فتوّتی، نسترن گودرزی فراهانی و فاطمه جهان‌بخش هستند که در کنار دیگر نفرات با ارائه فرم تست کرونا به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند، در شرایطی که بازیکنانی از استان‌های همدان، فارس، اصفهان، مرکزی، خراسان‌شمالی، کردستان و البرز نیز در این اردو حضور دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان با حضور سه ملی‌پوش قمی، در  فصل پائیز و از 29 آبان ماه تا هشتم آذر در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به مصاف حریفان خود می‌رود، در حالی که کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این رقابت‌‌ها را به کشور قزاقستان سپرده است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم هندبال تيم ملي نوجوانان دختر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی