Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:58:49 GMT

گنجینه تجارب شهر تهران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۵۵۸۷

خبرگزاری آریا - دو کتاب از سری کتاب های «گنجینه تجارب شهر تهران » توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شد.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران؛ کتاب های «گنجینه تجارب شهر تهران (درس آموخته های محمد حقانی)»، و «گنجینه تجارب شهر تهران (درس آموخته های مهدی چمران)» به بیان تجارب و درس آموخته های محمد حقانی و مهدی چمران در شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح استخراج و مستندسازی دانش و تجارب سازمانی مدیران شهرداری تهران با هدف از صیانت از دانش و تجربه خبرگان و متخصصان شهری و آماده سازی آن برای بهره برداری دیگر مدیران و کارشناسان مدیریت شهری تهران و دیگر شهرهای کشورمان، به ویژه به منظور آموزش و توانمندسازی مدیران شهری و تازه نفس شهرها و در نهایت تحقق سازمان های محلی و شهرهای یادگیرنده، به طور مشترک از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، در حال برنامه ریزی، راهبری و اجرا می باشد. در کتاب های حاضر سعی شده است خروجی ها و نتایج نشست ها و مصاحبه های انجام شده با خبرگان شهری، به شکل مستند تدوین و در اختیار سیاست گذاران، مدیران و تصمیم گیران دانش مدار شهرداری های سراسر کشور قرار دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز