Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین کلنگ احداث پروژه مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

"علی زینی‌وند" استاندار کرمان غروب ۱۰ شهریورماه در این آیین با اشاره به بازدید خود از داروخانه هلال احمر کرمان، گفت: جمعیت هلال احمر نقش کلیدی در تامین داروهای کمیاب و خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت جمعیت هلال احمر در دوران شیوع کرونا را خوب ارزیابی کرد و افزود: داروخانه های جمعیت هلال احمر کرمان و سیرجان جزو داروخانه های مجهز کشور هستند و معمولا بیشتر داروها را دارند.

زینی وند به جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیشنهاد کرد: اگر ساختارها اجازه می دهد داروخانه هلال احمر را شبانه روزی کنند.

استاندار کرمان احداث این داروخانه را از ضروریات کرمان دانست و در ادامه برآورد هزینه کرد این ساختمان را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدوارم با تلاش ها و همکاری های لازم این ساختمان زودتر از دو سال احداث شود. همچنین استقرار مرکز مشاوره در این ساختمان یک اتفاق خوبی است.

به گزارش ایسنا، استاندار با حضور در داروخانه جمعیت هلال احمر کرمان با مردم حاضر در داروخانه گفت وگو کرد و درجریان مشکلات قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، "رضا فلاح" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه این آئین تامین داروهای اضطراری را یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر دانست و گفت: جمعیت هلال احمر سه داروخانه در سطح استان دارد.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۵۰۰ نفر به داروخانه هلال احمر کرمان مراجعه می کنند، افزود: با توجه به اینکه ساختمان داروخانه هلال احمر کرمان استیجاری است لذا احداث یک ساختمان مجهز دارویی ضرورت داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان زیربنای این ساختمان را ۲۷۰۰ مترمربع دانست و بیان کرد: این ساختمان در دو طبقه بنا می شود که طبقه اول آن داروخانه و طبقه دوم مرکز مشاوره بیماران خاص خواهد بود.

وی زمان بهره برداری این مجتمع را دو سال آینده اعلام کرد و افزود: مجوز احداث این ساختمان هفته گذشته صادر شد.

فلاح با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰۰ قلم دارو در داروخانه هلال احمر کرمان وجود دارد، تصریح کرد: برای شبانه روزی کردن این داروخانه تابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستیم.

وی در ادامه سخنانش نیز با بیان اینکه در طول یک سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان داروی کرونایی با مجوز وزارت بهداشت وارد کردیم، عنوان کرد: حدود ۷۵ درصد واکسن های کرونایی را جمعیت هلال احمر وارد می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه ما داروهای خاص و ضروری را تامین می کنیم، گفت: به صورت مقطعی ممکن است در برخی از داروها کمبود داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی داروخانه هلال احمر كرمان واکسن کرونا داروخانه هلال احمر کرمان جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد