Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شناسایی نیازهای و دغدغه های جاری شهروندان مقدمات یک تحول بزرگ شهری است و اعضاء شورا و شهردار منتخب با توجه ویژه به موضوع حاشیه نشینی و مبارزه با فساد در این راستا حرکت پرشتاب داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منتخب با تاکید همه باید از فردی که با اکثریت آراء سکان هدایت شهر را بر عهده گرفته است حمایت کنیم، گفت: همدلی، انسجام و صمیمیت بین اعضای شورا و شهردار منتخب اولویت اول مدیریت شهری است و شهردار منتخب هم باید از تجارب و برنامه های افرادی که به عنوان کاندیدای تصدی شهرداری بودند برای پیشبرد اهداف شهر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت همه اعضاء از شهردار منتخب را یکی از شیوه‌های مدیریتی دانست و افزود: قبل از انتخاب شهردار هیچ نظری درباره افراد کاندید نداشتم اما حالا از جناب آقای مهندس رنجبر که با اکثریت آراء بعنوان شهردار تبریز انتخاب شده اند، حمایت می‌کنم کما اینکه در مورد دیگر مسئولان استان و اعضای شورای شهر هم همین موضوع از سوی بنده صادق است.

وی تبادل نظر و بحث کارشناسی بین اعضای شورا و شهردار که اختلاف و جدلی در آن نباشد را موضوعی معمول دانست و ادامه داد: همه اقدامات باید در راستای تکریم مراجعین به شهرداری باشد؛ شاید خواسته مراجعه کنندگان خارج از چارچوب های قانونی باشد، اما با زبان نرم و خوش میتوان آنها را راهنمایی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مبارزه بی ملاحظه با فساد را از اولویت های دیگر مدیریت شهری دانست و ادامه داد: شهردار منتخب و شورای شهر به ملاقات های چهره به چهره با مردم اهتمام جدی داشته باشد و برای رفع دغدغه های مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای احیای بافت تاریخی و معماری ایرانی- اسلامی شهر ادامه داد: احیای معماری اسلامی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، آرامش آفرینی در بین آحاد مردم، تسریع امورات جاری مردم، استفاده از روش های علمی در اداره شهر و حمایت از افراد پاکدست و کنارگذاشتن افراد ناسالم در مجموعه شهرداری همچنین دوری از بروز اختلافات بین شورا و شهردار به متن جامعه از جمله مسائلی است که باید بخشی از اولویت های مدیریت شهری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خواستار جلوگیری از قانون فروشی در شهرداری ها شد و ادامه داد: اعضاء شورا و شهردار باید مبنای رفتارهای خود را اصل انقلاب و رهنمودهای مقام رهبری قرار دهند و با پرهیز از تمایلات حزبی و جناحی در خدمت مردم باشند.

وی توجه به حاشیه نشینی را از دغدغه آحاد مردم در تبریز عنوان کرد و با ابراز نگرانی از آسیب ها و تلفات زلزله های ویرانگر در این مناطق، گفت: تصمیمات شورای شهر باید بر مدار نظام فنی و اجرایی و اسناد بالادستی باشد چرا که مردم سهم خواهی سیاسی و جناحی را برنمی تابند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وی با اشاره به تعامل با اساتید، روشنفکران، جوانان، گفت: شورا باید روحیه بالای کار گروهی با ریل گذاری برای فعالیت جوانان و سپردن میدان عمل به آنها و در راستای توجه خلاقانه به زیبایی شهر، توجه جدی به بهداشت عمومی و روانی جامعه، توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی و ارتباط مستمر با مدیران شهری دیگر شهرها و کشورها اقدام و تلاشی مجدانه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی شهردار منتخب شورا و شهردار اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم پاسخگویی مدیریت شهری نسبت به مکاتباتش مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین همچنین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم الله‌یاری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه دریافت تسهیلات از بانک شهر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: دریافت تسهیلات اتفاق خوبی است که می‌تواند منجر به تکمیل و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

وی افزود ضرورت دارد تا به مانند دیگر کلان‌شهرها بتوانیم از ظرفیت بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و نباید این تسهیلات صرف پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری شود؛ در ضمن مدیریت شهری قزوین باید پرداخت مطالبات و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون فرهنگی در حوزه مساعدت‌ها را تسریع کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پاسخگویی مدیریت‌شهری قزوین نسبت به مکاتبات مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری و موارد دیگر که به شهرداری اعلام شده پاسخگو باشد.

الله‌یاری همچنین به موضوع ساخت مستند ایران‌گرد توسط جواد قارایی اشاره کرد و افزود: با نظر و موافقت شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته ساخت مستند از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی قزوین توسط جواد قارایی تهیه‌کننده مستند ایران‌گرد به تصویب رسید، اما متأسفانه تاکنون قرارداد کار منعقد نشده است.

وی در تذکری خواستار تسریع در روند انعقاد قرارداد ساخت مستند ایران‌گرد توسط مدیریت شهری قزوین شد و ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است فصل کاری برای تصویر برداری را از دست بدهیم، به همین خاطر ضرورت دارد تا در اسرع وقت قرارداد این مستند منعقد شود و کار عوامل اجرایی مستند کلید بخورد.

کد خبر 747664

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد