Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان لهستان با تکرار پیروزی مقابل ایران به فینال مسابقات پسران زیر ۱۹ سال جهان رسید.

به گزارش قدس آنلاین، دیدار دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال پسران زیر ۱۹ سال جهان از ساعت ۱۹:۱۰ امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور بین دو تیم ایران و لهستان در سالن آزادی برگزار شد.

تیم ایران که در مرحله گروهی مسابقات ۳ بر صفر مغلوب حریف اروپایی شده بود در این بازی با انرژی و انگیزه زیادی وارد میدان شد ولی ضعف در حمله سبب شد ۳ بر یک از لهستان شکست بخورد و حضور در فینال را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مسعود آرمات با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ در ست‌های اول، دوم و چهارم مغلوب لهستان شدند و ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان دادند.

تیم ایران، فردا در بازی رده‌بندی برای کسب عنوان سومی به مصاف روسیه خواهد رفت و دو تیم لهستان و بلغارستان‌، برگزار کننده بازی فینال هستند. تیم نوجوانان لهستان تنها یک بار در سال ۲۰۱۵ به فینال مسابقات زیر ۱۹ سال جهان رسیده که با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین روی سکوی نخست ایستاده است.

نتایج دیدارهای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در روز چهارشنبه به شرح زیر است:

سالن ۱۲ هزار نفری آزادی:

آرژانتین ۳ – آلمان صفر
ایتالیا ۳ – برزیل صفر
بلغارستان ۳ – روسیه ۲
ایران یک – لهستان ۳

سالن فدراسیون:

تایلند ۳ – کلمبیا ۲
نیجریه ۳ – کوبا ۲
جمهوری چک ۳ – بلژیک یک
مصر ۲ – هند ۳

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند