Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایرنا، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان در دوازدهمین  و سیزدهمین جلسات پارلمان شورای مرکز استان میزبان آقایان مهران فدوی، احمد سردارزاده ، احمد سالاری، عیسی مهری، احمدرضا سبطی، محمد حمیدی، سیدمحمد قدس مفیدی و ابوالقاسم صفوی به عنوان هشت داوطلب نهایی تصدی کرسی شهرداری گرگان بودند و این افرادبرنامه ‌ها و طرح های خود را ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر و شامگاه روزهای سه شنبه و امروز چهارشنبه کاندیدای نهایی شورای شهر هر یک به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه دیدگاه های خود را مطرح کردند.

پخش زنده و حضور جمعی زیادی از خبرنگاران در این صحن سبب شد تا این  مرحله  از انتخاب شهردار با حساسیت بیشتری از سوی شهروندان  دبنال شود.

حواشی روزهای آغازین دوره ششم شورا  و به طور ویژه مصاحبه ها و سخنان اعضای شورا علیه یکدیگر سبب شد تا اهالی گرگان به عملکرد اعضای پارلمان شورا نگران شوند.

در همین راستا  اعضای شورا تلاش دارند  تا با انتخاب یک شهردار توانمند و خلاق به این حواشی پایان دهند.

هرچند در ساعات آغازین جلسات شاهد حضور حداکثری اعضای شورای شهر در سرسرای این نهاد مردمی بودیم اما  با گذشت زمان و پس از یکی دو ساعت شاهد ترک تعدادی از اعضای شورا از صحن بودیم به نحوی که در برخی دقایق تعداد نمایندگان مردم به سه نفر هم کاهش یافت که با توجه پخش مستقیم این جلسات از طریق اینستا گرام ، بازخوردهای سرد و منفی شهروندان را به همراه داشت.

بر اساس رویه ترسیم شده از سوی هیات رییسه شورا، درپایان زمان تعیین شده برای ارایه طرح ها و برنامه ها توسط کاندیدا، اعضای شورا مجاز به طرح سوالات خود بودند که دراین بخش صرفا تعدادی از اعضای شورا مشارکت داشته و سایر اعضا مشارکتی در این مقوله نداشتند.

دغدغه های مختلفی از سوی هشت داوطلب شهرداری در این جلسات مطرح شد که از بسیاری از آنها  از جمله مشکلات ترافیک و حمل و نقل شهری،کاستی های حوزه  فضای سبزو پارک فضا ، چالش های بافت فرسوده ، ضرورت حمایت از ورزش ها به ویژه بسکتبال، ایجاد شهری هوشمند و خلاق ، توانمند سازی نیروی انسانی، مقابله با فساد مشترک و صرفا به کلی گویی بود.

از سوی دیگر برخی از کاندیدا نکات جالبی همچون ضرورت رسیدگی به وضعیت توالت های عمومی و افزایش آنها، ایجاد پشت بام های سبز، مقابله با گرمایش زمین و متعادل سازی دمای شهر گرگان، تبدیل گرگان به اصفهان شمال کشور، توسعه آرامستان، اتمام همه پروژه های نیمه تمام شهری، افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری، تزریق میلیارد ها تومان اعتبار از سوی بخش خصوصی، آوردن سرمایه گذاران خارجی به گرگان را مطرح کردند .

مهمترین نکته مشترک مطروحه از سوی این هشت نفر در جلسه امروز و دیروز، تاکید بر همراهی مطلق با اعضای شورای شهر بود که بارها از سوی هشت کاندید تصدی کرسی شهرداری گرگان مطرح شد.

به گزارش ایرنا ، محمد حمیدی با دارا بودن سوابقی همچون فرمانداری گرگان(درحال حاضر)، فرماندار ویژه گنبدکاووس، شهرداررامیان،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری  و معاون دفتر فنی استانداری گلستان  و معاون استاندار گلستان؛ مهران فدوی با داشتن سوابقی همچون نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهرگرگان در دوره چهارم، نایب رئیس انجمن پیمانکاران گلسال، رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان؛ احمد سالاری با داشتن سوابقی همچون رئیس سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهری گرگان ، معاون شهردار منطقه ۱ گرگان و معاون خدمات شهری؛  عیسی مهری با داشتن سوابقی  مانند مدیر شهرسازی و معماری  اداره کل راه و شهرسازی گلستان، رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان گرگان، جانشین معاونت شهرسازی و نظام مهندسی سازمان مسکن و شهرسازی گلستان و  محمدرضا سبطی با سوابقی همچون  معاون عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان، معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان و عضویت در شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم ؛ سید محمد قدس مفیدی با داشتن  سوابقی همچون عضویت و ریاست در شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی گلستان و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم  و احمد سردارزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های  گلستان ، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای اسلامی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان  و شهردارکردکوی افرادی بودند که با حضور در صحن علنی مجلس به طرح برنامه های خود برای مدیریت شهر گرگان پرداختند.

احداث پروژه تله کابین ناهارخواران گرگان با ساخت سه ایستگاه و به طول سه هزار و ۱۰۰ متر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال ،ساخت شهربازی مدرن گرگان به مساحت ۱۵ هکتار و با اعتبار اولیه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساخت بازار سنتی هفت موزه شهرهای ایران با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال از جمله پروژه های ترسیم شده شورای پنجم برای گرگان است.

گرگان با ۳۵۰ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت شمال کشور است که با وجود برخورداری از بسیاری از خدمات شهری و زیر ساخت های ارتباطی، با مشکلات و تنگناهای متعددی همچون کمبود فضای سبز، ترافیک شهری،دست فروشی، کودکان کار و سد معبر و حاشیه نشینی دست به گریبان است.

شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد.

برچسب‌ها شورای شهر گرگان خلیج گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر گرگان خلیج گرگان شورای شهر گرگان خلیج گرگان گلستان شورای اسلامی شهر شهرداری گرگان اعضای شورا شهر گرگان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟