Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:56:43 GMT

پلمب یک واحد آبمیوه و بستنی فروشی در قم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۳۸۰

پلمب یک واحد آبمیوه و بستنی فروشی در قم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بنا بر اعلام مرکز بهداشت قم با اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی، مشاغل و اصناف و با هدف پیشگیری از افزایش موارد ابتلا به کرونا یک واحد آبمیوه و بستنی فروشی غیر بهداشتی امروز چهارشنبه دهم شهریورماه از سوی کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد صنفی متخلف که بدون در نظر گرفتن سلامت مردم و به علت بی توجهی به بهداشت فردی کارکنان، تجهیزات، رعایت نکردن اصل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به عرضه خدمات به مشتریان می‌کرد، پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مرکز بهداشت قم ضمن تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی متخلف کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو شدند.

وی با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6093262

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟