Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@02:38:35 GMT

8عنصر برای سبک آشپزخانه کلاسیک

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۴۹۱

آشپزخانه‌های کلاسیک، بی انتها و در عین حال تازه هستند. آن‌ها اغلب دارای پالت‌های رنگی خنثی و جزئیات ساده و غیرعادی هستند. ناطقان: چیدمان آشپزخانه‌های امروزی سبک‌های مختلفی که در این مطلب قصد داریم شما را با سبک کلاسیک آشپزخانه آشنا کنیم.

آشپزخانه‌های کلاسیک، بی انتها و در عین حال تازه هستند. آن‌ها اغلب دارای پالت‌های رنگی خنثی و جزئیات ساده و غیرعادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً یک آشپزخانه کلاسیک را می‌توان برای افراد فردگرا بسیار مناسب و برای افراد منظم و حساس بسیار مناسب می‌باشد، با ما همراه باشید تا به ۸ عنصر اصلی آشپزخانه کلاسیک بپردازیم.

۱. کابینت سفید یا کرم
این سبکی است که تقریباً همه در آن احساس راحتی می‌کنند، حتی برای برخی از مدرنیست‌ها هم مناسب هستند. کابینت‌های سفید یا کرم ظاهری کلاسیک ارائه می‌دهند که در برابر زمان مقاومت می‌کند.

۲. جزئیات ساده معماری
ممکن است جزیره‌ها به صورتی ساخته شوند که به عنوان میز غذاخوری استفاده شود و پا‌ها در زیر آن قرار بگیرند. برای کابینت‌ها می‌توانید از قالب و تاج استفاده کنید. اما این جزئیات غالباً در آشپزخانه کلاسیک محدود می‌شوند به جای اینکه از سطح بالا و پر زرق و برق استفاده کنید.

۳. میز
آشپزخانه‌های کلاسیک اغلب با رنگ مشکی یا سفید، مسیر همیشگی را طی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های کلاسیک واقعی، یک میز مشکی است، این میز می‌تواند، این میز می‌تواند از سنگ گرانیت مشکی مطلق، سنگ صابون یا یک سنگ کوارتز پرداخت شده باشد.

۴. صفحات سنگ مرمر سفید سنگ مرمر
سنگ مرمر کارارا و سنگ مرمر کلکته دو موردی هستند که واقعاً در آشپزخانه‌های کلاسیک خودنمایی می‌کنند. در واقع، صفحات میز مرمر اغلب نقطه کانونی از یک آشپزخانه کلاسیک می‌باشد. حتی اگر بسیاری از صاحبخانه‌ها می‌دانند که مرمریت مشکلاتی وجود دارند، اما نمی‌توانند در برابر زیبایی آن مقاومت کنند.

۵. کاشی مترو سفید
واقعاً مهم نیست چه اندازه‌ای باشد، اگرچه کاشی‌های آشپزخانه کلاسیک ۳ در ۶ اینچ است. آن‌ها می‌توانند براق، ترک خورده، مورب یا لبه مربعی، دست ساز یا ماشینی یا حتی از سنگ مرمر سفید باشند. اگر به دنبال پیچ و تاب در سبک کلاسیک هستید، ۲ در ۶ یا ۲ در ۸ یا ۲ در ۴ را امتحان کنید - نسبت‌ها می‌توانند ظاهر آشپزخانه شما را تغییر دهند، همچنین رنگ دوغاب هم باید متناسب با آشپزخانه کلاسیک باشد.

۶. سبک‌های ساده درب، نه خیلی مدرن، نه خیلی پر زرق و برق
جنبه دیگری که این ظاهر را مشخص می‌کند، سبک در‌های کابینت است؛ اغلب یا یک درب شاکر ساده یا یک درب شاکر با قالب مهره. شما تعداد زیادی درب پانل بلند (از این نوع که اغلب در آشپزخانه‌های سنتی یافت می‌شود) یا در‌های صفحه تخت که معمولاً در آشپزخانه‌های مدرن دیده می‌شوند، نمی‌بینید.

۷. پالت خنثی
آشپزخانه‌های کلاسیک لزوماً نباید همه سفید باشند. در این آشپزخانه از کابینت‌های رنگی و یا ترکیبی از دو رنگ استفاده می‌شود. سیاه و سفید تقریباً بی انتها و کلاسیک است، اما تا زمانی که آشپزخانه دارای پالت رنگ خنثی باشد، جذابیت کلاسیک را حفظ خواهد کرد.

پالت‌های جایگزین مانند قهوه‌ای و سفید هم به طراحی آشپزخانه کلاسیک راه پیدا می‌کنند. در اینجا، کابینت‌های گردویی، سنگ مرمر سفید و کابینت‌هایی با سبک در‌های ساده همه عناصر یک آشپزخانه کلاسیک را دارند.

۸. انعطاف پذیری
آنچه من در آشپزخانه‌های کلاسیک دوست دارم این است که دارای نورپردازی و یا پنجره هستند. اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد شما می‌توانید با نورپردازی آن را جذاب‌تر کنید.

با افزودن کاشی مدرن و ترکیب آن با میز و صندلی به سبک قدیمی و چراغ‌های آویز به سبک صنعتی، کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

با افزودن یک چراغ روشن مدرن و یک میز فوق العاده Saarinen به ترکیب، در‌های شاکر سفید کابینت کلاسیک می‌توانند مدرن‌تر شوند. این آشپزخانه حتی به دلیل داشتن خانه‌ای با سقف مدرن، اما هنوز هم کلاسیک است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: 8عنصر ، سبک آشپرخانه ، کلاسیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: 8عنصر کلاسیک آشپزخانه های کلاسیک آشپزخانه کلاسیک یک آشپزخانه کابینت ها سنگ مرمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید

جو بایدن در مهمانی شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، دونالد ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن در مهمانی شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، دونالد ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داد در حالی که معترضان به سیاست های بایدن در قبال جنگ غزه، بیرون از کاخ سفید، رئیس جمهور را به دلیل حمایت از اسرائیل مورد انتقاد قرار دادند.

در مهمانی شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، صدها خبرنگار، سیاستمدار و افراد سرشناس حضور داشتند. در این مهمانی رئیس جمهور اغلب صحبت های دوستانه و صمیمی با اهل رسانه و دیگر مهمانان حاضر می کند.

بایدن در این مهمانی ترامپ را به دلیل ناپختگی مورد سرزنش قرار داد و با وجود آنکه از مرز 80 سالگی گذشته، سن بالای ترامپ را مورد تمسخر قرار داد و به شوخی گفت: بله سن موضوع مهمی است. من یک مرد بالغ هستم که در حال رقابت با یک کودک 6 ساله هستم.

وی افزود: سن تنها چیزی است که من با ترامپ در آن اشتراک دارم. معاون من در این زمینه به درستی مرا تایید می کند.

دونالد ترامپ نیز در پاسخ در پستی در شبکه اجتماعی تروث سوشیال، این مهمانی را بسیار بد خواند و گفت: جو بایدن احمق یک فاجعه مطلق است! که بدتر از او وجود ندارد.

در همین حال تظاهرکنندگان در بیرون از کاخ سفید، با در دست داشتن بنرهایی، اعتراض خود را نسبت به مرگ خبرنگاران در غزه اعلام کردند. صدها معترض از خبرنگاران حاضر در مهمانی شام کاخ سفید خواستند تا این مهمانی را تحریم کنند. آنها با ورود هر مقام دولتی فریاد اعتراض سر می دادند.

جو بایدن برای پرهیز از رویارویی با جمعیت انبوه معترضان، از در پشتی هتل وارد شد جایی که گروه کوچکتری از معترضان در برابر بایدن خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.

در همین حال رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بیش از 600 نفر در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در دست کم 15 دانشگاه سراسر آمریکا دستگیر شدند.

اتحادیه «آزادی‌های مدنی آمریکا» در ایالت جورجیا در بیانیه‌ای در پاسخ به سرکوب دانشجویان معترض گفت: «آتلانتا همواره مکانی برای آزادی اعتراضات بود، اما اکنون شاهد سرکوب خلاف قانون اساسی هستیم».

در همین حال آورات ریتان عضو کنست از حزب کار رژیم صهیونیستی در یادداشتی که در واکنش به تظاهرات گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده اعتراف کرد، اسرائیل حمایت نه تنها دانشجویان بلکه جوانان آمریکایی را از دست داده است.

در ادامه این یادداشت نویسنده اعتراف می‌کند، آنچه که با یک کمپ حمایت از فلسطینیان در داخل دانشگاه کلمبیا آغاز و پلیس نیویورک ده‌ها نفر از آنها را دستگیر کرد، به سرعت و بدون هیچ کنترلی به بسیاری از دانشگاه‌های دیگر ایالات متحده و حتی خارج از آن سرایت کرده است، موجی مبهم با شعارهایی همچون تل‌آویو و اسرائیل را منفجر کنید یا گردان‌های قسام ما به شما افتخار می‌کنیم سرتاسر این دانشگاه‌ها را فرا گرفته است و حباب اسرائیل برای دانشجویان آمریکایی را منفجر کرد.

سپس نویسنده اعتراف می‌کند: اسرائیل دانشگاه‌ها را از دست داده است، این روند در چارچوب یک عملیات بلند مدت از مبارزات اجتماعی و سیاسی در جامعه آمریکا به وقوع پیوست، در حالی که مفاهیم حمایت از اسرائیل تا حدود زیادی در فرهنگ جوانان ایالات متحده ریشه دوانده بود، امروز به نقطه تغییر رسیده است و تا انکار حق دولت اسرائیل در ادامه بقا و ارتباط یهودیان با سرزمین اسرائیل هم رسیده است.

آنچه مشخص است آن است که موضع ضد اسرائیلی و سامی ستیز در حال رخنه به سیاست‌های ایالات متحده هم هست و به ویژه در سال انتخابات نامزدها نمی‌توانند آرای این رای دهندگان احتمالی را نادیده بگیرند.

تاکنون بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 34 هزار نفر که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، جان خود را از دست داده‌اند.      

دلایلی که بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کندبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد