Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برنامه تلویزیونی «شباهنگ»، شنبه تا چهارشنبه بصورت زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رود. این برنامه از ساعت ۲۲ بمدت ۵۰ دقیقه از شبکه فارس پخش می‌شود.

برنامه «شباهنگ» با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و با معرفی خانواده‌های موفق در یک برنامه خانواده محور تلاش می‌کند فضای بانشاط و سرگرم کننده‌ای را برای مخاطبان شبکه فارس فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از بخش‌های مختلفی در شرایط کرونایی که خانواده‌ها نیاز به الگوسازی برای حل مشکلات و گذر از بحران‌های مختلف دارند از جمله دعوت از مهمانان برجسته علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی به همراه اعضای خانواده و گفتگو با آنان، ارتباط زنده با شهرستان‌های استان فارس و اطلاع از آخرین وضعیت بیماری کرونا و دیگر خبر‌های مربوط به آن شهرستان، گزارش‌های مردمی در خصوص موضوع برنامه، پخش سرود، موشن گرافیک، وله‌های متنوع و جذاب تشکیل شده است.

در برنامه «شباهنگ» هر هفته به یک موضوع پرداخته می‌شود و بخش‌های مختلف برنامه در خصوص آن موضوع روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه «شباهنگ» تهیه کننده علی داورپناه - کارگردان جلال قربانی - تصویربرداران رضا حقیقی و شهاب فردوسیان - صدابردار سجاد طاهری - مجری امید مسعودی - گرافیست امین بنایی پور هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه فارس خانواده محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد