Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری در شهر‌های سفید دشت، فرادنبه، نقنه و بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و جمعی از مسئولان شهرستان در محل شهرداری‌های تابعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: شورا‌های اسلامی شهر‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقا و پیشرفت شهرها، ارائه خدمات بهتر به مردم و افزایش امید در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید

بازنگری طرح جامع بروجن نیازمند مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی

او خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، بررسی، رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل و مشکلات با توجه به شرایط موجود شد.

ملکی با بیان اینکه کار‌ها باید به صورت میدانی انجام شود گفت: هدف ما از بازدید همه نقاط شهرستان، بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.

او تامین آب شرب، رفع مشکلات زیست محیطی صنایع، بهسازی معابر شهری، مشکلات قطب‌های دامداری و صنعتی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و. را از جمله موارد مطرح شده در این جلسات عنوان کرد.

گفتنی است: جانمایی چاه آب در شهر سفیددشت، انجام ورودی و خروجی سفیددشت، اجرای روکش آسفالت محور دهنو_سفیددشت، اصلاح باقیمانده شبکه آب شرب و تکمیل شبکه فاضلاب شهر فرادنبه، رفع مشکلات مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری شهر فرادنبه، تعیین تکلیف مجتمع گلخانه‌ای و دامداری شهر نقنه، پیگیری مسکن مهر شهر نقنه، نصب علائم و آسفالت مسیر نقنه_همگین و... از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا های اسلامی شهر ها مدیریت شهری رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه