Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:11:12 GMT

ضرورت توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۷۷۹۱

ضرورت توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی فرماندار همدان در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال شهر همدان، گفت: همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع کالا‌های اساسی و اقدامات بهداشتی آن‌ها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

او با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالا‌های مورد نیاز مردم افزود: توسعه فعالیت‌های اقتصادی و فروشگاه‌های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی جانمایی نامناسب برخی از فروشگا‌های زنجیره‌ای را از جمله نقاط ضعف در شهر همدان دانست و اضافه کرد: باید ضمن رعایت حریم صنفی پراکندگی این مراکز به شکلی باشد که موجب سهولت دسترسی شهروندان در تمام نقاط شهر و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

فرماندار همدان تصریح کرد: بازار یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی است که فعالیت آن به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

محمدی ادامه داد: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی و امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد بنابراین باید به گونه‌ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه‌ای نبیند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری همدان فعالیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر مسئول جهاد کشاورزی دهستان میانکوه از تولید و کشت گیاهان دارویی خارشتر، انغوزه، گل محمدی و کاپاریس در ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فاقد کشت در این دهستان خبر داد.


اقبالی با اشاره به شرایط جغرافیایی آب هوایی یزد تولید گیاهان کم آبخواه را سبب تولید و فراوری این صنعت با هدف توسعه و اشتغال پایدار با درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در تولید این محصول دانست.


 وی از ارائه نهال گل محمدی و بذر رایگان به کشاورزان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین گردیده و کشاورزان جهت دریافت تسهیلات کم بهره معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه