Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شیرزاد نجفی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در راستای اجرای ماده ۴۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تمامی صاحبان پروانه چرای دام در مراتع استان تا آذر ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های استان، نسبت به پرداخت عوارض و تمدید پروانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرتعداران بایستی در اجرای بند ۲۰ فصل دوم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع، طرح مرتعداری را تهیه کنند و چنانچه تا پایان مهلت قانونی اعلام شده پروانه چرا تمدید نشود برابر شیوه نامه ابطال خواهد شد.

وی نظارت بر چرای دام در مراتع و عرصه های ملی به عنوان یکی از راهبردهای صیانت از منابع طبیعی را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: مرتعداران تاریخ مقرر در پروانه چرا ( فصل چرا ) را رعایت نموده و از مراتع خارج شوند تا مشمول جرایم مربوطه نگردند.

نجفی تصریح کرد: رعایت قانون پروانه چرای دام در مراتع به منظور حفظ پوشش گیاهی مراتع و فراهم نمودن زمینه تجدید حیات طبیعی گیاهان مرتعی است که نقش بسزایی در حفظ آب و خاک و توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند.

حدود ۸۰۰ هزار هکتار مرتع در لرستان وجود دارد.

برچسب‌ها مراتع منابع طبیعی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراتع منابع طبیعی لرستان مراتع منابع طبیعی لرستان چرای دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز