Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:34:56 GMT

باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۸۷۰۰

باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد

به گزارش «تابناک»، سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک باند و اینکه تعداد قابل توجهی اسحله از کشورهای همسایه را به داخل شهر کرمانشاه منتقل کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند اسلحه های غیرمجاز به یک واحد مسکونی در یکی از محلات شهر کرمانشاه منتقل شده است و در ادامه نیز موفق به شناسایی محل مذکور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از کسب مجوز قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری یکی از اعضای باند موفق به کشف ۴۵ قبضه اسلحه شامل ۴۰ قبضه کلت و ۵ قبضه کلاشینکف شدند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژوپارس متعلق به اعضای باند، از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محمد اسلامی کرونای لامبدا اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک کرمانشاه قاچاق سلاح باند قاچاق سلاح انهدام باند دستگیری محرم طالبان محمد اسلامی کرونای لامبدا اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند