Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اجرای طرح سردار سلیمانی با همت سپاه سیستان و بلوچستان در مقابله با کرونا و همکاری‌های بین بخشی سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در یک مدت زمان کوتاه موجب مدیریت بحران پیک پنجم شیوع کرونا در استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت مداخله در بحران سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های مهم کشور است که همیشه مورد توجه نظام و رهبر معظم انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در پیک پنجم شیوع کرونا  که تیرماه سال جاری رخ داد سیستان و بلوچستان دچار بحران شد و آمار مبتلایان به این بیماری در استان بسیار بالا بود، افزود:  اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مقابله با کرونا  و همکاری‌های بین بخشی سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در یک مدت زمان کوتاه موجب مدیریت بحران شد.

 وی ادامه داد:  با اجرای این طرح توسط سپاه بحران مدیریت شد و اکنون شهرستان‌های استان  نارنجی و زرد هستند که با تلاش و همکاری بین بخشی از فعالیت بسیج باید رنگ شهرستان‌ها به آبی تغییر پیدا کند و اجازه ندهیم شهرستان‌های زرد و آبی به رنگ قرمز تغییر وضعیت پیدا کند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان یکی از بسیج جامعه پزشکی‌های فعال و اثربخش در سطح کشور است که در اجرای طرح شهید سلیمانی و ماموریت‌های که در دست اقدام و اجرا داشته به خوبی ایفای نقش کرده است.

سردار سلیمانی: 28هزار بسیجی پای‌کار خدمت به بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان/ آمادگی افزایش مراکز تزریق واکسن را داریمسپاه سیستان و بلوچستان پای کار آبرسانی به روستاهای محروم است27 مرکز واکسیناسیون سیستان و بلوچستان زیر نظر سپاه فعال شده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان به تجهیزات مناسب و کافی و لجستیکی نیاز دارد و در صورت تجهیز این بیمارستان می‌تواند در زمان بحران در هر جایی از استان و کشور که نیاز باشد مستقر شود و خدمات مناسب به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان بسیج جامعه پزشکی پزشکی استان سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات