Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه گرگان از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع کرونا در ۹۰ محله و روستاهای این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ وحید فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی اتفاقی را در محلات شهرستان گرگان انجام دادیم مبنی بر اینکه محله اسلامی تعریف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 90 محله شهرستان گرگان و در روستاهای تابعه این شهرستان، با محوریت فرمانده بسیج پایگاه خواهران و برادران، روحانی محل و هیئت امنا و مسئول خانه بهداشت و کلانتری و پاسگاه محله، معتمدان و رئیس هیئت امنا و هیئت مذهبی، شورای محله‌ای تشکیل شده است که این شورا در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد.

وی افزود: مهم‌ترین عرصه فعالیت این شورا، تذکر الزامات رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب همان گروه‌های مراقبتی به نانوایی‌، هیئت‌های مذهبی و همه کسانی است که در آن محله زندگی می‌کنند و با همکاری آنان می‌توان زنجیره انتقال کرونا را قطع کرد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی: طرح شهید سلیمانی با قوت و اقتدار ادامه می‌یابد + فیلم1200 میلیارد ریال بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل توزیع شد /اجرای طرح شهید سلیمانی تا مهار کروناآغاز پنجمین مرحله از طرح شهید سلیمانی در مازندران / سپاه کمبود اکسیژن مراکز درمانی را جبران کرد

مسئول اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان گرگان بیان داشت: مرحله دوم فعالیت این شورا بیماریابی است. بیمارانی که در منزل بستری هستند شناسائی می‌شوند و برای آنان خدمات ویژه داریم. اگر مشکلات معیشتی دارند به آنان کمک می‌شود و اگر توانائی خرید بیرون از منزل را ندارند گشت‌های موتوری سپاه این اقدام را برای آنان انجام می‌دهند.

وی افزود: از هم اکنون نیز این شورا برای بازگشائی مدارس آماده می‌شود تا برای دانش آموزانی که مشکلات تهیه اقلام و پوشاک دارند کمکی تهیه شود.

سرهنگ فخرالدین اظهار داشت: ضد عفونی 179 مسجد، تهیه 1700 لیتر اقلام بهداشتی و ضوعفونی و توزیع بین نیازمندان، فعالیت 6 کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان برای هیئت‌های مذهبی و کادر درمان، توزیع 85 هزار بروشور آموزشی پیشگیری کرونا از جمله دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در شهرستان گرگان است.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای متخصص جهادی درمانی در گرگان از نیروی زمینی سپاه در استان برای کمک به کادر درمان نیز از دیگر فعالیت‌های این عرصه بود. همچنین مرکز واکسیناسیون در مجموعه تالار لاله سپاه راه انذازی شده است که اقشاری که در بخش کرونا آسیب پذیرتر هستند در این مکان واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/582/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی شهرستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند