Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:42:00 GMT

دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رتبه بندی رعد ششم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۱۴۷

دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رتبه بندی رعد ششم شد

ایسنا/همدان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان از کسب رتبه ششم علمی در رتبه بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور خبر داد.

دکتر سیده زهرا اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  دانشگاه علوم پزشکی همدان در این رتبه بندی به طور مشترک با دانشگاه علوم پزشکی ایران رتبه ششم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته ارزیابی ها در دو حوزه پژوهش و آموزش انجام می‌شد اما امسال در سه حوزه فرهنگی دانشجویی، تحقیقات و فناوری و آموزشی رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی انجام شد که خوشبختانه در این رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی همدان تک رقمی شد.

دکتر اصغری با بیان اینکه مبنای رصد در این رتبه بندی طی دو سال متوالی ۹۸ و ۹۹ بوده است، تصریح کرد: در این رتبه بندی سه معاونت مورد ارزیابی قرار گرفتند که تحت عنوان رعد نام گذاری شده است و همدان در رتبه بندی رعد مقام ششم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، تبریز و شیراز به ترتیب مقام اول تا پنجم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه برای کسب رتبه اول تا سوم در سالهای آینده نیاز به زیرساخت وجود دارد، گفت: برای ترفیع رتبه همدان در جایگاه بهتر در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی نیاز به زیرساخت های لازم وجود دارد که از جمله آنها احداث خوابگاه ۵۰۰ نفره دانشجویی دخترانه و احداث و راه اندازی خوابگاه ویژه متاهلین است که در سال آینده بهره برداری می شود و در رتبه بندی آینده نیز این مورد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رتبه بندي دانشگاه علوم پزشكي استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رتبه بندی رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی