Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:13:25 GMT

حال بازیگر نقش امام خمینی(ره) رو به بهبود است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۸۶۱

حال بازیگر نقش امام خمینی(ره) رو به بهبود است

شکرخدا گودرزی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که به همراه خانواده‌اش درگیر کرونا شده‌اند خوشبختانه وضعیت‌شان رو به بهبود پیش می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شکرخدا گودرزی کارگردان تئاتر و بازیگر صاحب سبکِ سینما و تلویزیون است. او را بیشتر با بازی در نقشِ "امام خمینی(ره)" در سریال "معمای شاه" به یاد می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش به همراه دو فرزندش درگیرِ بیماری کرونا شدند. نیما پسر بزرگِ او در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و شکرخدا به همراه نوید پسرش در منزل دوره درمانی را طی می‌کنند.

شکرخدا گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم  اعلام کرد خدا را شکر نیما فرزندم از مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شده و وضعیتش رو به بهبود است. خودم و فرزندم هم مراحل درمانی را طی می‌کنیم و خدا را شکر نسبت به روزهای گذشته بهتریم و امیدوارم هرچه زودتر هم بتوانیم بهبودی کامل بدست آوریم. 

آخرین کاری که از شکرخدا گودرزی روی آنتن سیما رفت "صبح آخرین روز" بود که نقش یکی از متولیان امامزاده صالح را برعهده داشت. گفته می‌شود قرار است در سریال "سلمان فارسی" داود میرباقری نقش کلبی را بازی کند. تاجری که از اورشلیم، "سلمان فارسی" را تا حجاز می‌آورد و وسط راه، او را به یک یهودی می‌فروشد. 

او همچنین در اثر جدید مسعود کیمیایی به نام "خائن‌کشی" هم نقش ایفا کرده است. 

آخر هفته تلویزیون و رقابت دو فیلم سیاسیگفت‌وگوی تلویزیونی وزیر جدید ارشاد/ "شبی که ماه کامل شد" به سیما آمدسید جواد هاشمی: باید مراقبت بیشتری داشته باشم/ چرا سینما و تلویزیون حق مطلب را نسبت به "شهید رجایی" ادا نکردند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران رسانه ملی سریال امام خمینی ره ویروس کرونا سینمای ایران رسانه ملی سریال امام خمینی ره ویروس کرونا شکرخدا گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او