Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوفته از آن دست غذاهایی است که مانند کتلت طرفداران بسیار دارد اما به علت این که در ذهن بسیاری جا گرفته که غذای سختی است و باید زمان زیادی برای پخت آن به کار برد معمولا از وقت صرف کردن برای این غذا فرار می‌کنند. کوفته در شهرهای مختلف به شکل‌های مختلف پخته می‌شود در ادامه طرز تهیه کوفته ساده را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ترفند ساده برای جلوگیری از وا رفتن کوفته طرز تهیه کوفته | غذایی ساده اما بسیار خوشمزه و پرطرفدار طرز تهیه کوفته برنجی | فوت‌وفن درست کردن این غذای ایرانی طرز تهیه کوفته‌کاری کشمیری | نکات پخت این غذای هندی خوشمزه مواد لازم برای تهیه کوفته ساده

آرد ۴ قاشق سوپ‌خوری

جعفری خرد شده ۳ قاشق سوپ‌خوری

برنج ۲ قاشق غذاخوری

زرده تخم مرغ ۲ عدد

آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری

پیاز ۱ عدد

هویج ۳ عدد

گوشت چرخ‌کرده ۳۰۰ گرم

نمک و فلفل به اندازه کافی

سیب زمینی ۱ عدد

طرز تهیه و دستور پخت کوفته ساده

۱. ابتدا برنج را بپزید و آبکش کنید.

۲. هویج و پیاز را پوست کنده و رنده کنید.

۳. گوشت چرخ کرده را بانمک و ادویه و آبلیمو جعفری خرد شده برنج و زرده تخم مرغ و پیاز و هویج رنده شده به خوبی مخلوط کنید و ورز دهید تا حالت چسبندگی پیدا کند.

۴. آرد را بر روی سطح کار بپاشید و مخلوط مواد کوفته را بر روی سطح کار پهن کنید و سیب زمینی رنده شده را به مواد کوفته اضافه کنید و مواد کوفته ساده را به اندازه‌هایی که دوست دارید دربیاورید.

۵. کوفته‌ها را درون قابمه‌ای بچینید و روی کوفته‌ها دو لیوان آب مخلوط شده با ادویه و رب گوجه فرنگی و آبلیمو بریزید و اجازه دهید تا کوفته‌ها بر روی حرارت ملایم پخته شوند.

کد خبر 624306 برچسب‌ها آشپزی - دستور پخت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمک آشپزی دستور پخت طرز تهیه کوفته کوفته ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه