Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدفگذاری ما برای بسته‌های معیشتی در طرح احسان حسینی تهیه ۲۰ هزار بسته بود که با مشارکت خوب مردم ولایی استان زنجان، خیران و همت مراکز نیکوکاری تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۷ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده را بیش از ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی هر یک از بسته های  توزیع شده  بین خانواده‌های تحت حمایت بیش از ۱۷۵ هزار تومان برآوردشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، وشماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ هدایا و نذورات خود را جهت اطعام نیازمندان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کمیته امداد پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند

بهروز افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است.

به گزارش ایرنا، بهروز افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است.

این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود