Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:32:47 GMT

سنجش سلامت ۲۹ هزار نوآموز در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۱۱۳۱

سنجش سلامت ۲۹ هزار نوآموز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در جمع خبرنگاران از سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از  ۲۹ هزار نوآموز در پایگاه‌‌های سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ درصد فرهنگیان استان نیز در مرحله اول علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند گفت: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان از هشتم شهریورماه آغاز شده و در پایگاه‌های تجمعی و مراکز بهداشتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به پروژه مهر ۱۴۰۰ افزود:‌ برنامه‌های پروژه مهر با تلاش اعضای کارگروه‌های هفت‌گانه در استان به خوبی دنبال شده و در این راستا به دنبال پروژه مهر عملیاتی و سازنده‌ای بودیم که منجر به شادابی و طراوات محیط آموزشی در بهار تعلیم و تربیت شود.

وی بیان کرد: ستاد پروژه مهر ۱۴۰۰ استان در اقدامی خلاقانه کارگروه ارتقای توانمندی‌های نظام آموزشی و تربیتی را در راستای عمق‌بخشی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در شرایط کرونایی فعال کرده تا برای اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس اطلس مدارس به خوبی زمینه‌سازی شود.  

پورداود با تاکید به اینکه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی در سطح استان اندیشیده شده است افزود: در راستای راهبرد وزارت آموزش و پرورش برای سناریوهای مختلف برنامه‌ریزی شده است.  

وی روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فرایند ثبت نام دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی انجام و در این زمینه از بسترهای الکترونیک نیز به خوبی استفاده شده است.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: سنجش سلامت نوآموز ثبت نام دانش آموزان پایگاه های سنجش ورود به دبستان پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان