Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ننایب رییس کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود بیمارستان در شهر محروم راز و جرگلان اظهار داشت: عدم برقراری عدالت در زمینه توزیع امکانات درمانی در این شهرستان به چشم می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد  سید محمد پاکمهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی شهرستان راز و جرگلان کمبود آب شرب و کمبود آب کشاورزی است است هرچند این شهرستان سرشار از منابع آبی بوده اما همچنان تشنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه ریزی صحیح در جهت استفاده درست از منابع آبی می‌تواند راهکار حل مشکلات آبی این شهرستان باشد افزود: یکی از عوامل مهاجرت از شهرستان کم برخوردار به سایر شهرستان‌ها مشکلات عدیده ای همچون کمبود آب است که اگر این مهم برطرف نشود، شاهد مهاجرت ساکنین این شهرستان به مرکز استان خواهیم بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ساخت بیمارستان را یکی از اولویت های شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد و در این خصوص گفت: مردم شهرستان راز جرگلان برای درمان بیماری کرونا مجبورند به مرکز استان منتقل شوند که با توجه به بعد مسافت، ساخت بیمارستان در این شهرستان یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

آغاز پنجمین مرحله از طرح شهید سلیمانی در مازندران / سپاه کمبود اکسیژن مراکز درمانی را جبران کردافزایش 20 درصدی موارد بستری‌ کرونا در"بهارستان"/ 100 تخت بستری به ظرفیت درمانی شهرستان افزوده می‌شودنجات 80 نفر در آتش‌سوزی برج 17 طبقه/ انتقال 5 مصدوم به مراکز درمانی + تصاویر

وی در ادامه مطلب خود به تقویت راه‌های ارتباطی این شهرستان اشاره داشته و اضافه کرد: راه های ارتباطی شهرستان راز و جرگلان باید تقویت و راه دسترسی مردم این شهرستان به مرکز استان کوتاه شود.

دیگر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به مسئولیت اجتماعی صنایع استان اشاره داشت و گفت: اگر صنایع خراسان شمالی مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند قطعاً شهرستان راز و جرگلان می‌تواند کمبودها و کاستی‌های خود را مرتفع و توسعه یابد.

محمد وحیدی با بیان اینکه به لحاظ ساخت بیمارستان و حوزه درمانی شرمنده مردم راز و جرگلان هستیم خاطرنشان کرد: متاسفانه در زمینه توزیع تخت‌های بیمارستانی و نیروی انسانی در شهرستان راز و جرگلان عدالت به خوبی رعایت نشده که حل این مشکل در گرو نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه توزیع عادلانه است.

وی در پایان اضافه کرد: برخی از منازل روستاهای شهرستان راز و جرگلان که در سال گذشته ساخته شده، اکنون در حریم شهر و روستا نیستند و از نعمت نفت و گاز بی بهره بوده لذا می‌بایست با یک تصمیم جهادی این مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاثیر کاهش نرخ مالیاتها در ورود سرمایه مردم به بخش تولید و در نتیجه تحقق شعار سال ۱۴۰۳ پرداخت. - اخبار سیاسی -

محمد رضا دشتی اردکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره تأثیر اعطای معافیت‌های مالیاتی در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بر ترغیب شدن مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه تولید، گفت: در بحث اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است و‌امیدواریم که تصویب آن به این مجلس هم برسد. می‌تواند به ساماندهی وضعیت مالیات ستانی در کشور منجر شود و همچنین مالیات تولید‌کننده را کاهش دهد.

طلافروشان ماهانه 800 هزار تومان مالیات دادند

دشتی اردکانی توضیح داد: ما باید مالیات را از بخش‌هایی که درآمد‌های خیلی بالایی دارند اخذ کنیم و برای مؤسسات، شرکت‌های کوچک و خرد و تولید‌کننده خرد معافیت‌های مالیاتی در نظر بگیریم که بتوانند سرمایه خود را در بخش تولید وارد کنند.

وی با بیان اینکه این مسیر با تصویب خیلی از قوانین مرتبط در مجلس تسهیل شده است، تصریح کرد: به عنوان مثال قانون مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند کمک شایانی برای ورود سرمایه مردم به بخش تولیدی و شفاف اقتصاد بکند و جلوی دلال بازی‌ها در عرصه طلا، سکه و ارز را بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد: با این اقدامات می‌توانیم پول مردم را از بازار دلالی بیرون آورده و به سمت تولید ببریم. اگر این اتفاق بیفتد شعار سال یعنی مشارکت مردم در تولید هم محقق شده است.

دشتی اردکانی گفت: با این قوانین دیگر برای کسی صرفه اقتصادی ندارد که در حوزه دلالی سکه و ارز و... سرمایه‌گذاری کنند. با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مالیات تولید‌کننده کاهش یافته و در برخی موارد مثل سرمایه‌گذاری در مناطق محروم، به طور 100 درصدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد:‌ امیدواریم که هرچه سریع‌تر لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در مجلس یازدهم مصوب شود و به اتمام برسد؛ زیرا کمک شایانی به تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در بخش تولید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس