Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد معدن دار مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در حاشیه اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان آران و بیدگل از یک هزار و ۷۵۰ نیروی فرهنگی رسمی و شاغل در مدارس دولتی غیردولتی و کادر اداری برخوردار است، که با هماهنگی‌های به عمل آمده با شبکه بهداشت و درمان و خانه امید آران و بیدگل، کار واکسیناسیون دز دوم این قشر از جامعه از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون بتوانیم بعد از ۱۹ ماه آموزش غیرحضوری، در مدارس را به روی دانش آموزان باز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: به منظور سهولت و سرعت در انجام واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آران و بیدگل، خانه امید متعلق به صندوق بازنشستگی کشور به عنوان مرکز تجمیعی تجهیز شده و فرهنگیان با حضور در این مکان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰۰ نفر از فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند، افزود: نحوه نوبت‌دهی حضور فرهنگیان طی بخشنامه ارسالی به مدارس و از طریق برنامه شاد به اطلاع معلمان می‌رسد.

معدن دار خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهنگیان شهرستان به عنوان گروه مرجع، استقبال خوبی از طرح واکسیناسیون داشته تا شاهد قطع بیش از پیش انتقال ویروس کرونا در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا آران و بیدگل آموزش و پرورش واکسیناسیون فرهنگیان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد