Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم استقبال از علی‌رضا مختاری همامی، دارنده مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور مدیرکل ورزش‌وجوانان استان، اعضا شورای شهر اصفهان و رئیس هیأت جانبازان و معلولین برگزار شد.
مختاری در رشته پرتاب وزنه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پرتاب ۸ متر و ۴۸ سانتی متر به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: افتخار آفرینی مختاری افتخاری بر ورزش استان و کشور است، وی برای به دست آورد این مدال سختی‌های فراوانی را تحمل کرد ولیکن مزد خود را در پایان گرفت.
مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان ادامه داد: با وجود جو بدی که برای وی حاکم شده بود پیش از اعزام هر‌دفعه که وی را ملاقات می‌کردیم نشانه توکل به ائمه اطهار در وی موج می‌زد؛ مختاری در بدترین شرایط ممکن دست از تلاش برنداشت، کمتر کسی احتمال می داد در شرایط روحی و روانی که برای او ایجاد کرده بودند به مدال برسد.
مختاری نیز در این مراسم اظهار داشت: از تمام افرادی که امکانات و سخت‌افزار در اختیار من قراردادند سپاس‌گذار هستم، در راه رسیدن به این مدال سختی‌های زیادی را متحمل شدم اما با خواست خداوند متعال به این مدال رسیدم؛ دوست داشتم بهترین نتیجه را کسب کنم و اکنون شرمنده مردم اصفهان و کشورم هستم که نتوانستم به مدال طلا دست یابم.
دارنده مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک افزود: شرایط مسابقه به گونه ای بود که توانستم همه رقبایم را بگیرم، اما ورزشکار جمهوری آذربایجان به نوعی تقلب کرد، این ورزشکار در کلاس ۵۴ کیلو وزنه چهار کیلو می‌زد، اما در مسابقه‌ای که با ما آمد با وزنه ۳ کیلو شروع کرد و نکته بعدی این بود که بعد از من پرتاب داشت.
وی در پایان افزود: این عنوان را به روح پدر و مادرم، مردم و کشاورزان شرق اصفهان که به دلیل خشکسالی شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند تقدیم می‌کنم.
انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مدال نقره پارالمپیک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد