Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@05:30:56 GMT

فیلترینگ برای نسل جدید جواب نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۹۰۸

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خطاب به وزیر کار گفت: همانطور که محدودیت ماهواره داشتن جواب نداد و امروز بسیاری از افراد ماهواره استفاده میکنند، محدودیت های دیگر هم جواب نمی‌دهد به برخی دیگر از مسئولان هم گفته ام که تحریم و فیلتر برای نسل جدید و جامعه امروز جواب نمی‌دهد. ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌ سیستانی در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده است، اظهار داشت:مسئولیت شما در دولت از سنگین تریم مسئولیت هاست اما از آنجا که میتواند حجم عمده ای از مشکلات مردم را حل کند، این سختی کار، با شیرینی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قدر جایگاه و مسئولیت خودتان را بدانید و از این فرصت برای خدمت بیشتر استفاده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به اینکه روی کودکان تمرکز کنید که آنها آینده این کشور هستند، تصریح کرد: به برخی دیگر از مسئولان هم گفته ام که تحریم و فیلتر برای نسل جدید و جامعه امروز جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خطاب به وزیر کار گفت: همانطور که محدودیت ماهواره داشتن جواب نداد و امروز بسیاری از افراد ماهواره استفاده میکنند، محدودیت های دیگر هم جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: تنها راه مقابله با نفوذ رسانه ای و فرهنگی دشمنان، فعالیت در فضای رسانه ای و فرهنگی است که نمونه آن تاسیس شبکه تلویزیونی هدهد است که ما به زبان های مختلف راه انداخته ایم و در فضای ماهواره و همچنین اینترنت و اپلیکیشن موبایلی قابل دسترسی است.

همسر عبدالملکی در سفر به قم او را همراهی می کند. منبع: عصر ایران برچسب ها: نماینده آیت الله سیستانی در قم ، وزیر کار ، فیلتر ، محدودیت ماهواره

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده آیت الله سیستانی در قم وزیر کار فیلتر محدودیت ماهواره حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی جواب نمی دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • «عاقل منش» عضو شورای شهر رشت شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است