Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:31:52 GMT

چهار پروژه ورزشی در بستک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۹۲۸

چهار پروژه ورزشی در بستک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر همتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه تلاش و کار شبانه روزی باید سرلوحه مدیران اجرایی باشد، گفت: پیگیری برای اتمام پروژه ها باید به صورت مداوم صورت بگیرد و نباید محدود به مناسبت های خاص شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستورات لازم را در خصوص بررسی نحوه تخصیص اعتبار به منظور تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره روستای دهنگ صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن فوتبال روستای دهنگ، زمین چمن روستای چاهبنارد، خانه ورزش روستای بار و خانه ورزش روستای دهنو خواجه چهار پروژه‌ای هستند که امروز مورد افتتاح قرار گرفتند.

عملیات اجرایی این چهار پروژه در سال ۹۹ آغاز شده و بیش از ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و معادل ۱۰ میلیارد ریال از محل مشارکت خیران برای ساخت این پروژه ها هزینه شده است.

با بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به چهارهزار نفر از جمعیت روستاهای بستک از مزایای احداث این اماکن ورزشی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان 4 پروژه عمرانی بستک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ آقای احمدی شهردار جورقان گفت: این زمین چمن با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در مدت ۴ ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان ساخته شده است. 
مسلم مخفی، فرماندار همدان هم گفت: حرکت‌های خوبی در شهر جورقان را شاهد هستیم و در بحث ورزش اتفاق‌های خوبی در این شهر افتاده و شهرداری و شورای اسلامی شهر با همه توان در صحنه هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود