Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال بنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعلام خبر واژگونی خودرو به عوامل امدادی هلال احمر، عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربند غربی هلال احمر میبد، بلافاصله به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۹ محور یزد - اردکان کمربند غربی میبد اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: خودروی پژو سواری با ۱۷ سرنشین از اتباع کشور افغانستان واژگون شده و متاسفانه راننده و یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا افزود: نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی پس از تثبیت صحنه حادثه و طی عملیات رهاسازی، اجساد متوفیان داخل خودرو را به بیرون انتقال و به مسئولان ذی ربط تحویل کردند.

وی عنوان کرد: به گفته برخی شاهدان حاضر در صحنه حادثه، دیگر سرنشینان خودرو از محل متواری شدند.

بنا یادآور شد: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیک‌ترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.

کد خبر 5295445

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هلال احمر استان یزد جمعیت هلال احمر استان یزد شهرستان میبد ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون اردبیل انتخاب شهردار مجلس شورای اسلامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان