Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:31:27 GMT

تسلیت سردار پاکپور برای درگذشت یک جانباز دوران دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۵۱۹

تسلیت سردار پاکپور برای درگذشت یک جانباز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام تسلیتی، عروج ملکوتی پیشکسوت بسیجی و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدّس سردار جانباز حاج عباس سرخیلی را به خاندان مکرم سرخیلی، همسر، فرزندان و برادران، به ویژه سردار حاج حمید و برادر حاج حسین سرخیلی و سایر بازماندگان، همکاران و همرزمان آن عزیز سفر کرده و مردم شریف، قهرمان‌پرور و ولایتمدار استان خوزستان تسلیت گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سردار محمّد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"انّا لله وانّا الیه راجعون"

«قال الامام صادق(ع) : المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب.»

"بحارالانوار 82/133"

"با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج ملکوتی پیشکسوت بسیجی و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدّس، برادر حاج عباّس سرخیلی، از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه که عمر پر برکت خود را در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کیان و تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و در این مسیر بارها دچار مجروحیت‌های شدید گردید و در نهایت پس از تحمّل سال‌ها رنج صدمات ناشی از جانبازی دوران طولانی مجاهدت‌های مخلصانه و پرافتخار در جبهه‌های نبرد حقّ علیه کفر و باطل، به لقاءاللّه پیوست را به خاندان مکرم سرخیلی، همسر، فرزندان و برادران ایشان سردار حاج حمید و برادر حاج حسین سرخیلی و سایر بازماندگان، همکاران و همرزمان و منسوبین آن عزیز سفر کرده و مردم شریف، قهرمان‌پرور و ولایتمدار استان خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم و تمامی بازماندگان عزیز ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم و امیدوارم روح آن برادر عزیز با ارواح طیّبه انبیاء و اولیاء(ع) محشور و قرین غفران و رحمت الهی قرار گیرد.

گفتنی است سردار جانباز حاج عباس سرخیلی، از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه، پس از عمری جهاد و مجاهدت در مسیر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کیان و تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

کد خبر 5295492

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه انقلاب دفاع مقدس حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی هیئت دولت ایران وزارت دفاع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا حسین امیر عبداللهیان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد