Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@14:51:17 GMT

وزیر نفت دقایقی پیش وارد عسلویه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۷۵۸

وزیر نفت دقایقی پیش وارد عسلویه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جواد اوجی وزیر نفت به منظور سفری دو روزه و بازدید از تاسیسات نفتی پارس جنوبی دقایقی پیش با استقبال گراوند استاندار و شماری از مسوولان استان بوشهر وارد فرودگاه بین المللی عسلویه شد.

وزیر نفت امروز و فردا از پروژه‌ها و تاسیسات نفتی در پارس جنوبی و همچنین سکوهای نفتی در محدوده استان بوشهر بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست با مدیران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی و بازدید از فازهای مختلف این منطقه از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر نفت به استان بوشهر است.

به گزارش فارس، این نخستین سفر وزیر نفت دولت سیزدهم به عسلویه در استان بوشهر و بررسی وضعیت صنایع نفت،گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نفت پارس جنوبی عسلویه استان بوشهر استان بوشهر پارس جنوبی وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد