Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:32:12 GMT

هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۹۱۲

هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن شعبانی در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر اربعین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظها کرد: شاعران برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار ترکی و فارسی خود را به دبیرخانه هفتمین کنگره ملی شعر اربعین واقع در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در میدان دانشسرای تبریز ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که شاعران می‌توانند حداقل دو و حداکثر چهار اثر از خود به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: این کنگره توسط تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری گروه فرهنگی مذهبی آیینه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 31 شهریورماه است، افزود: اختتامیه کنگره در شهر بناب برگزار و به منتخبان آن جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین در شکل گیری هویت ایران اسلامی، ادامه داد: امسال بنا بر این است که هفتمین کنگره شعر ملی اربعین به سمت موضوعات مهم فرهنگی و اجتماعی روز سوق داده شود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، وی در ادامه با اشاره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیات‌های مذهبی در مراسم دهه اول ماه محرم، گفت: مداحان و مسئولان هیات‌ها، مدام تاکید می‌کردند که مردم فاصله گذاری را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند که جا دارد از تمامی فعالان و زحمت کشان این عرصه قدردانی کنیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین گفت: این آزمون کتبی صبح امروز در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا با شرکت ۱۷۰ نفر برگزار شد.

آهویی افزود: شرکت کنندگان در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد:  نتایج این آزمون حداکثر تا یک ماه نیم آینده در سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

به گفته مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین، مرحله دوم این آزمون تیرماه به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

آهویی اضافه کرد: بعد از برگزاری مرحله سوم آزمون، پذیرفته شدگان نهایی، مدارک سطح یک تا پنج شورای عالی انقلاب فرهنگی را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)