Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان ایران با تحمیل شکست سه بر دو به روسیه، روی سکوی سومی هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان رفت.

مسعود آرمات سرمربی ایران در تشریح شرایط تیمش در این رالی سنگین و جذاب و گفت: بعد از باختی مقابل لهستان بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی بهم ریخته بودند. برای برگرداند بچه‌ها فرصت کمی داشتیم اما این کار را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم برای کسب سکو با یکی از قدرت‌های والیبال دنیا بازی داریم.

وی با بیان اینکه بر خلاف بازی‌های گذشته تیم روسیه بسیار قدرتمند مقابل ایران ظاهر شد، افزود: ما بچه‌ها را برای این بازی آماده کرده‌ بودیم و روی سیستم روسیه کار کرده بودیم. به قدری روسیه را خوب آنالیز کرده بودیم که موفق شدیم در ست پنجم بازی با اختلاف امتیاز بالا این تیم را شکست دهیم. امیدوارم توانسته باشیم با مدال برنز جهان دل مردم را شاد کرده باشیم. باید بگویم که ما تنها ۴ ماه و نیم فرصت آماده‌سازی داشتیم. اگر ۲ الی ۳ سال روی این تیم کار شود، به قدرت اول دنیا تبدیل خواهد شد.

آرمات در پاسخ به این که چرا در برخی اوقات بازی، بازیکنان توپ‌های ساده را رها می‌کردند، گفت: از این سئوال‌ها تعجب می‌کنم. این‌ها نوجوانان هستند و بزرگسال نیستند که بخواهیم ایرادهای فردی را بزرگ جلوه دهیم. در این رده سنی استرس، شور و هیجان و اشتباه روی بازیکنان تاثیرگذار است. تا این بازیکنان پخته شوند زمان می‌برد. بخصوص برای بازیکنان ایران که تازه اولین بار بود که در مسابقه جهانی شرکت کرده بودند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درخصوص ضعف عملکرد در دریافت‌های اول و توپ‌های برگشتی هم گفت: باید توجه داشت که با روسیه‌ای بازی کردیم که حرف اول را در سرویس‌های پرشی پرقدرت می‌زند. قدرت اسپک ‌های روسیه هم از نقاط قوت این تیم است. اگر دقت کرده باشید زمانی که آلکنو به ایران آمد قصد داشت کاری کند که بازیکنان سرویس پرشی و اسپک قدرتی بزنند. چون قدرت اول در والیبال، زدن سرویس پرشی است. اگر دقت داشته باشید روسیه امروز سرویس‌های کم‌اشتباه با قدرت بالا زد. به همین خاطر بود که دریافت ما دچار مشکل شد اما با تغییر ارنج توانستیم این مشکل را مهار کنیم.

او ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون والیبال افزود: طی ۴ ماه و نیم گذشته ما هرچه خواستیم دکتر داورزنی و آقایان تقوی و مرادی تهیه کردند. حضورمان روی سکو را مدیون مسئولان فدراسیون والیبال هستیم.

آرمات ادامه داد: مشکلات تیم ایران زیاد بود و به خاطر کرونا امکان برگزاری بازی تدارکاتی و اردوی برون‌مرزی را نداشتیم. بازیکنانم ۴ ماه و نیم از خانواده دور بودند اما مزد زحمات خود را گرفتند. ان شاا … با کسب سکوی سوم خستگی را از تن همه مردم و به‌خصوص مسئولان فدراسیون بیرون آورده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی