Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عیسی گوهری رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه علت واژگونی مینی‌بوس در دست بررسی است، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار مینی‌بوس واژگون شده به داخل دره در مسیر کامیاران_پالنگان ۲۶ تا ۲۷ نفر سرنشین داشته که بیش از ظرفیت مجاز است.

گوهری افزود: آمار فوتی‌ها در صحنه حادثه 16 نفراست که متاسفانه با توجه به شدت سانحه و وخیم بودن شرایط برخی از مصدومین، حال نامساعدی  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا در مسیر نظارتی بر این میزان سرنشین در مینی‌بوس توسط پلیس راه صورت نگرفته است، گفت: مسیر این خودرو فرعی بوده وگرنه قطعا این نظارت صورت می‌گرفت.

رئیس پلیس راه کردستان تصریح کرد: علل وقوع این حادثه در دست بررسی است، اما در کل مینی‌بوس ابتدا به بدنه کوه برخورد کرده و بعد به داخل دره سقوط کرده است.

گوهری  افزود: جاده محل وقوع حادثه فرعی و آسفالته است.

گفتنی است حوالی ظهر امروز (ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه) یک دستگاه مینی‌بوس به داخل دره‌ای در کامیاران سقوط کرد که در این حادثه ۱۶ نفر فوت کرده و ۱0 نفر مصدوم شدند.وضعیت دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

 انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف مرگبار واژگونی مینی بوس مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت