Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی سیستان و بلوچستان به منطقه محروم مرادآباد چابهار رفت واز طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان این منطقه و روند پیشرفت کار پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از پروژه یک هزار واحدی مسکن و گفت و گو با دست اندرکاران آن، با حضور در منطقه کپرنشینی مرادآباد به طور مستقیم با مردم این منطقه محروم به گفت و گو نشست و از نزدیک از مشکلات و نارسایی های این منطقه مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت:کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان‌مان بسیار اقدام پسندیده‌ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

رئیسی با قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در دولت با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی مستضعفین و محرومین سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نخواهند کرد

در این بازدید مقرر شد درخصوص چگونگی تسریع در ساماندهی وضعیت این منطقه محروم در جلسه شورای اداری استان تصمیم گیری شود.

ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار

رئیس جمهور پنج شنبه شب باحضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار، با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی پس از ادای احترام به مقام شهدا، تاکید کرد: بدون تردید نقش شهدای مدافع امنیت در ایجاد امنیت و آرامش برای منطقه بسیار مهم و کلیدی است و به خانواده‌های محترم این شهیدان گرانقدر می‌گویم که درست است فرزندان شما شهید شدند، اما شهادت آنان برای منطقه، کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار امنیت‌آفرین بوده و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش در کسوت و جایگاه شهادت کمتر از زمان حیات‌شان نیست.

رئیس جمهور با ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران کشور و خانواده‌های این عزیزان اظهارداشت: مدافعان امنیت و مرزبانان در منظومه فکری ما و در سیره و گفتار امامان بزرگوار جایگاه و مقام بسیار رفیعی دارند و باید همواره نسبت به آنان ادای احترام کنیم.

رئیسی افزود: پیام شهدا همواره در فضای ایران اسلامی طنین انداز است واگر کسی گوش شنوا داشته باشد، حتما پیام آنها را که پیام خداخواهی، حق‌خواهی، توجه به مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمنان، خدمت به مردم و گره‌کشایی از کار مردم است، می‌شنود.

رئیس جمهور از خداوند خواست که وی و مردم ایران را همواره قدردان شهدا قرار داده و توفیق شناخت راه شهدا و گام نهادن در این مسیر را به ایشان عطا کند.

2323

کد خبر 1551087

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی استان سیستان و بلوچستان شهدای مدافع امنیت ادای احترام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزوی کردن زنان را قبول نداریم/ ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد

رئیس جمهور با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

به گزارش مشرق، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جشن دختران آرمانی، اظهار داشت: ما به دختران به عنوان هدیه گرانبها نگاه می‌کنیم که هدیه خدا به ما است.

رئیسی تاکید کرد: دختران در ایران نقش آفرین هستند و ما نه نگاه غرب به زن و دختر را قبول داریم و نه نگاهی که زن را از جامعه جدا کند قبول داریم.

وی با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، افزود: نگاه رهبر انقلاب به زن نگاه عمیق اسلام است؛ خانواده ارکان مهم جامعه است و دختران ما هم می‌توانند محور خانواده باشند و هم نقش آفرین در عرصه اجتماعی.

رئیس جمهور گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

رئیسی بیان داشت: نه تنها روز دختر بلکه باید در همه روزها قدر دختران را دانست زیرا پیشرفت کشور به دست جوانان به خصوص دختران است که می‌توانند این کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی به قم سفر کرد
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • منزوی کردن زنان را قبول نداریم/ ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد
  • رئیسی: ایران بیشترین تحصیل کرده زن را در منطقه دارد
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم