Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی ایران درخصوص پیروزی برابر سوریه صحبت کرد.

ماریو تات در نشست خبری بعد از دیدار ایران و سوریه که با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که بازی را با برد تمام کردیم. دیدید که امروز ژاپن مقابل عمان باخت و کره و عراق مساوی کردند، این نشان می دهد کار تیم ها سخت است. چون ما امروز  چند بازیکنان کلیدی را نداشتیم این برد باعث خوشحالی بیشترمان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنان ما امروز از جان مایه گذاشتند و خوشحال هستیم که گام اول را خوب برداشتیم.

به گزارش طرفداری؛ وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه که آیا امروز با دراگان اسکوچیچ در جریان بازی در تماس بود یا خیر عنوان کرد:

قبل از پاسخ به این سوال می خواهم از همه اعضای کادر پشتیبانی تیم ملی تشکر کنم چون در این مدت خیلی ما را حمایت کردند. سپس از اسکوچیچ تشکر می کنم که تلاش زیادی کرد و در برهه ای که همه اعضای کادر فنی درگیر این بیماری بودند او زحمات زیادی کشید. ما در جریان بازی با هم در تماس بودیم و در طول مسابقه گزینه های مختلف  و نحوه عملکرد تیم را بررسی کردیم.

مربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد:

همه بازیکنان مقابل سوریه  تلاش خوبی کردند از جمله جهانبخش که در فاینورد خوب کارش را شروع کرده است. به خاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و همین مساله خوشحالی ما را  به خاطر کسب پیروزی دو چندان می کند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱6

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!