Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد سرلک هافبک دفاعی تیم ملی ایران با آسیب دیدگی جدی در نیمه اول دیدار با سوریه مواجه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی فوتبال ایران در حالی امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه قرار گرفته که در دقیقه ۲۸ این بازی با مصدومیت مواجه شد تا یک تعویض اجباری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد سرلک که در دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دو حضور تعویضی مقابل کامبوج و عراق داشت و در نیمه دوم به میدان رفته بود، در بازی امشب برابر تیم ملی سوریه با سرنوشت متفاوتی مواجه شد و این بار از زمین بیرون رفت.

این هافبک دفاعی پس از درخشش و نمایش خوبی که در پرسپولیس داشت، در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی به دست آورد و مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفت، اما با وجود اینکه نخستین بار در ترکیب ایران قرار گرفت و عملکرد نسبتا خوبی مقابل سوریه داشت، نتوانست تا پایان در زمین بماند.

در دقیقه ۲۷ مسابقه امشب تیم ملی ایران مقابل سوریه، میلاد سرلک قصد داشت در میانه زمین از عمر خربین توپ‌گیری کند که در این صحنه به شدت مصدوم شد تا از زمین بیرون برود و نتواند به بازی برگردد.

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس پس از برخورد با مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه به شدت از ناحیه سر که بر زمین برخورد کرده بود، آسیب دید و برای ثانیه‌هایی از حال رفت که همین اتفاق موجب شد بازیکنان ایران و سوریه شدیدا نگران وضعیت جسمانی سرلک شوند و از کادر پزشکی درخواست حضور در زمین را داشته باشند.

خربین که پس از خطایی که روی او اتفاق افتاد یک ضربه هم با کف پا به میلاد سرلک زد، در این صحنه به بازی برگشت، اما هافبک تیم ملی ایران با وجود درخواست کادر پزشکی برای خروج بازیکن با برانکارد، با پای خود از زمین خارج و با سعید عزت‌اللهی تعویض شد.

سرلک در حضور ۲۷ دقیقه‌ای خود در دیدار مقابل سوریه ۲۹ لمس توپ، ۲۱ پاس با دقت ۹۵ درصدی، یک توپ بلند صحیح، دو برتری در دوئل‌های زمینی، یک بار گرفتن خطا، یک تکل صحیح و دو بار جلوگیری از موقعیت‌های حریف داشت، اما فرصت حضور بیشتر برای او امکان نداشت.

هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از این مصدومیت جدی و در پایان نیمه اول برای بررسی بیشتر آسیب دیدگی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا از سر او عکس‌برداری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میلاد سرلک تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تیم ملی ایران هافبک دفاعی مقابل سوریه میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)