Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد عبادی پور از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت های المپیک می گوید

میلاد عبادی پور می گوید آلکنو شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نداشته است.

به گزارش طرفداری، میلاد عبادی پور در برنامه تلویزیونی ۱+۵ شبکه شما در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک گفت:

فکر می کنم شاید اگر بازی اول مقابل لهستان را نمی بردیم، اتفاقات بهتری برای تیم ما رقم می خورد! چراکه تمام انگیزه تیم ما بردن لهستان بود و بازی سخت و پرفشاری که انجام دادیم انرژی بازیکنان ما را کاملا تخلیه کرد و باعث شد کار تیم در ادامه مسابقات سخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی پور در خصوص عملکرد آلکنو و این موضوع که انتخاب این سرمربی تصمیم درستی بود یا خیر، گفت:

در اینکه آلکنو مربی بزرگی است شکی نیست و به هرحال انتخاب ایشان تصمیم فدراسیون بود. اما به نظر من آلکنو شناخت خوبی از والیبال ایران نداشت و با ذهنیت فیزیکی و شرایط بازیکنان روس به ایران آمده بود و طبیعی بود در زمان کوتاه نمی توانست کار زیادی برای تیم ملی والیبال انجام دهد.

وی افزود:

آلکنو واقعا شناخت خوبی از بازیکنان تیم‌ ملی نداشت و فقط ۳ یا ۴ بازیکن تیم را به اسم می شناخت! نظر شخصی من این است که در آن مقطع انتخاب آلکنو اشتباه و بهتر بود که قرارداد کولاکویچ تمدید می شد یا اینکه هدایت تیم ملی به مربی ایرانی واگذار می شد.

کاپیتان تیم ملی در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده در فضای مجازی نسبت به عملکردش در لیگ ملت ها و مسابقات المپیک گفت:

من به مردم و طرفدران والیبال حق می دهم که از باخت تیم ملی ناراحت باشند اما معتقدم که در فشارها و جریاناتی که در فضای مجازی شکل گرفت آن ها بی تقصیر بودند. متاسفانه مشکل این جاست که برخی گزارشگران والیبال که هیچ اطلاعی از والیبال روز دنیا ندارند به خودشان اجازه می دهند درباره عملکرد بازیکنان نظر فنی بدهند که در هیچ کجای دنیا مشابهش را نمی بینیم.

عبادی پور در خصوص اتفاقاتی که برای سعید معروف در رقابت های المپیک رخ داد و خداحافظی اش از تیم ملی گفت:

متاسفم که اتفاقات ناخوشایندی برای کاپیتان تیم ملی رخ داد و صحبت های عجیبی در خصوص بازیکن بزرگی مثل سعید معروف مطرح شد. خداحافظی سعید از والیبال هم یک تصمیم شخصی بود که قبل از اعلام، اطلاع چندانی از آن نداشتیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت:

آقای عطایی مربی خوب و قابل احترامی است و مطمئنم که انشاالله با قهرمانی از مسابقات ژاپن بر می گردیم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال شناخت خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت