Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:43:50 GMT

گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۶۱۵

گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمدگفت:عصر روز گذشته در خیابان باقرخان یاسوج حد فاصل خیابان شهادت 7 گودبرداری جهت ساخت و ساز توسط یک دستگاه بیل مکانیکی موجب آسیب جدی به خط انتقال آزبست 8 اینچ و شکستگی آن گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علمدار آرمین اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه که مقارن ساعت 17 عصر روز گذشته بوقوع پیوست متأسفانه آب مناطق محمودآباد، راهنمایی، بلوار ابوذر، بلوار باهنر، بلوار کاشانی و تمامی فرعی های منشعب از بلوارهای مذکور، خیابان توحید و فرعی‌های منشعب از آن، سعدی ها، ابن سیناها و ساکنین اطراف ترمینال سابق را با قطعی آب و افت فشار مواجه نمود کارگران بخش های شبکه و اتفاقات در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اقدامات و تدابیر لازم جهت کنترل و جلوگیری از هدررفت آب را بکار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شیب حاکم بر محل حادثه و قطر 8 اینچ خط انتقال آب مورد نظر و وجود  پرتگاه ناشی از گودبرداری، عوامل اتفاقاتی با به میدان آوردن و بکارگیری وسائط نقلیه سبک و سنگین و با تلاش فراوان توانستند پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه و طاقت فرسا نسبت به مهار، تعمیر و وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال آب در منطقه مورد نظر اقدام نمایند.

آرمین که از اولین لحظات وقوع حادثه مورد نظر فرماندهی میدان عملیات را برعهده داشت افزود: گودبرداری ها همیشه یکی از مهم ترین عوامل خسارات به تاسیسات خدماتی و حتی حوادث و خطرات جانی می باشند که خوشبختانه در حادثه مورد نظر هیچگونه آسیب و خطر جانی و ریزش ابنیه و ساختمان همجوار یا معبری رخ نداد. 

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد بیان کرد: با توجه به وجود تاسیسات آب، فاضلاب، گاز، مخابرات و برق در عمق زمین و در پیاده روها و سواره روها ضروری است هرگونه عملیات تحت الارضی پس از اخذ استعلام، با حضور کارشناسان دستگاه های خدمات رسان انجام گردد تا شاهد هیچ حادثه تلخ و نگران کننده ای نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبفا استان مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد

عنایت الله راهنورد اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرکرد، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی دوو از قسمت صندوق عقب و سقف طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌هاست.

بیشتر بخوانید

مهار حریق خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار رهبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

راهنورد اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم