Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:05:27 GMT

انریکه: نبردهای تک به تک میانه میدان را واگذار کردیم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۶۶۴

انریکه: نبردهای تک به تک میانه میدان را واگذار کردیم

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از اولین شکست این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی در 28 سال اخیر مدعی شد که تیمش در بسیاری از نبردهای تک به تک شکست خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد موفق شد شب گذشته در حالی که با یک گل عقب بود به لطف دو گل الکساندر ایساک و ویکتور کلاوسن به پیروزی رسیده و روند 66 بازی بدون شکست اسپانیا در مسابقات انتخابی جام جهانی را با نتیجه 1-2 خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس سولر در دقیقه چهار تیم میزبان را پیش انداخت اما الکساندر ایساک بلافاصله و در دقیقه ششم این گل را جبران کرد و کلاوسن نیز در دقیقه 57 موفق شد گل برتری تیمش را وارد دروازه حریف کند. این اولین شکست اسپانیا در مسابقات انتخابی جام جهانی پس از سال 1993 به حساب می‌آید مدعی شد که عدم موفقیت در نبردهای تک به تک عامل این اتفاق بوده است.

 

 

سرمربی اسپانیا پس از بازی اظهار داشت:« ما نبردهای بسیاری را از دست دادیم و آنها شرایط بهتری را در تغییر فاز دفاعی به هجومی و بالعکس به نمایش گذاشتند. ما سعی کردیم بازیکنان را تغییر دهیم و خطر بیشتری ایجاد کنیم. بازی بدی نبود، ما بلندپروازانه عمل کردیم و شانس‌های داشتیم اما نبردهای تک به تک بسیاری را در خط میانی واگذار کردیم و آنها در تغییر فازها آسیب زیادی به ما زدند. در حال حاضر سوئد صدرنشین است و ما باید به این موضوع واکنش نشان دهیم.»

آخرین تیمی که در مسابقات انتخابی جام جهانی برابر اسپانیا به پیروزی رسید دانمارک بود که در سال 1993 این تیم را با نتیجه 0-1 شکست داده بود. اسپانیا در جریان روند بدون شکست خود موفق شده بود 52 پیروزی و 14 مساوی را به ثبت برساند.

تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئد لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا تیم ملی سوئد مسابقات انتخابی جام جهانی نبردهای تک به تک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی